Ten wyjątkowy, radosny czas umilają nie tylko wedlowskie słodycze wsparte zintegrowaną kampanią marketingową, ale również szereg atrakcji, jakie marka przygotowuje dla konsumentów.
W ramach zintegrowanej komunikacji oferty Bożonarodzeniowej od E.Wedel prowadzona jest kampania telewizyjna w głównych stacjach TV, w kanałach niszowych oraz w blokach reklamowych wspierających szczytne cele, tj. Mikołajkowy Blok Reklamowy na antenie Polsatu czy Reklama Dzieciom TVP. Ponadto marka obecna jest w prasie drukowanej, w Internecie (display), na nośnikach cyfrowych oraz w sieci kin Helios, Multikino oraz Cinema City.
Bohaterem kampanii świątecznej E.Wedel jest przybysz z kosmosu – Wargorr, który nie umie jeszcze obchodzić ziemskich świąt.
Nieporadny Wargorr za pośrednictwem kanałów w mediach społecznościowych marki rzuca ludziom liczne wyzwania – jak napisać list do Mikołaja, jak zapakować prezent czy który ze świątecznych symboli jest najważniejszy.
Marka wprowadziła w tym roku nowy format – tygodniowy live streaming na Facebook’u z zagadkami dotyczącymi wymarzonych prezentów Wargorra. Rysowanie na żywo, do którego został zaproszony ZUCH Rysuje, cieszyło się ogromnym zainteresowaniem użytkowników social media. Przez 5 dni trwania kampanii, kalambury zostały wyświetlone ponad 850 tys. razy, a fani zostawili blisko 35 tys. komentarzy!
Zadania od Wargorra dotarły również do social influencerów, którzy pomagają kosmicznej postaci odnaleźć się na ziemi i spędzić radosne święta. Oczywiście z dużą ilością wedlowskiej czekolady.
Wsparciem dla świątecznego portfolio produktów od E.Wedel są liczne działania niestandardowe. W wybranych galeriach handlowych odbywa się pakowanie prezentów oraz przygotowywanie dedykowanych zawieszek przez profesjonalnych kaligrafów współpracujących z marką, a w perfumeriach Douglas oferowany jest świąteczny sampling Wedlowskich Deserów.
Ponadto, jak co roku przed świętami E.Wedel zaprosił miłośników słodkości do udziału w Czekoladowym Weekendzie oraz rozświetlił swoją siedzibę zimowymi iluminacjami czyniąc tym samym najbliższe otoczenie jeszcze bardziej kolorowym i radosnym. A dla tych konsumentów, którzy nie mogli odwiedzić najsłodszej fabryki w kraju marka przygotowała specjalną wystawę czekoladowych rzeźb w Blue City.
W tym roku E.Wedel jest także jednym z partnerów Zimowego Narodowego i towarzyszy mieszkańcom Warszawy w zimowym szaleństwie na łyżwach.
Fot. E.Wedel
Informacja prasowa