Słodycze Colian podbijają singapurski rynek

Polskie słodycze na Święta Bożego Narodzenia
Produkty marki Goplana znalazły się w świątecznej ofercie czołowej sieci handlowej w Singapurze. Dzięki współpracy firmy Colian z lokalnym biurem PAIH, polskie słodycze są dostępne w 50 punktach sprzedaży w całym kraju.

Polska należy do grona największych producentów słodyczy w UE. Wśród nich jest Colian z marką Goplana, która właśnie weszła do singapurskiej sieci sklepów Cold Storage i znalazła się w jej świątecznej ofercie. Przeciętny Singapurczyk spożywa blisko 11 kg słodyczy rocznie. Tym samym mieszkańcy azjatyckiego państwa-miasta należą do czołowych konsumentów słodkości w regionie.

– Singapur jest rynkiem przyszłościowym o dużym potencjale sprzedażowym. To szansa na ekspansję naszych brandów w innych krajach azjatyckich oraz bardzo perspektywiczny kierunek eksportowy z najwyższym dochodem per capita wśród krajów z grupy ASEAN, otwartą gospodarką i dobrymi relacjami z UE. Wyroby europejskie są tam postrzegane jako produkty wysokiej jakości. Po przerwie spowodowanej pandemią, wróciliśmy z ofertą na ten rynek i wysłaliśmy pierwszy kontener ciastek Goplana Crunchy. Jednak to dopiero początek – już teraz singapurski klient jest zainteresowany poszerzeniem oferty o inne nasze propozycje. Polskie słodycze firmy Colian są atrakcyjne dla zagranicznej branży spożywczej i bardzo nas to cieszy – Malwina Przybylska Senior Key Account Manager Asia & Pacific Region.

Dzięki wsparciu singapurskiego biura Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH), marce Goplana udało się poszerzyć dotarcie aż do 50 lokalnych punktów sprzedaży. Colian eksportuje w tej chwili produkty do 70 krajów zlokalizowanych na wszystkich kontynentach i dalsza ekspansja, również na rynku azjatyckim, jest dla niej priorytetowa.

Hipermarkety i supermarkety to w tym regionie wiodący kanał dystrybucji wyrobów cukierniczych. Dlatego, kiedy do ZBH Singapur zgłosił się polski producent, eksperci PAIH skontaktowali go z wiodącą siecią na rynku, Cold Storage.

– Sieć Cold Storage należy do DFI Retail Group – jednego z największych detalistów w Azji. Grupa oraz jej spółki stowarzyszone prowadzą ponad 10,2 tys. placówek, w tym ponad 6 tys. w Azji Południowo-Wschodniej i zatrudniają blisko 230 tys. osób. DFI Retail Group działa pod wieloma znanymi markami w branży spożywczej, zdrowotnej, kosmetycznej, wyposażenia wnętrz, gastronomicznej i innych sklepów detalicznych. Warto z nią współpracować i właśnie w ten sposób wejść na któryś z azjatyckich rynków – zauważa Maja Justyna, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Singapurze.

Fot. Colian
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat