Obfitość wiśni, jabłek i gruszek różnej wielkości. Wszystko z czytelnym przesłaniem: Bądź sobą, ciesz się tym, że nie jesteś idealny, wykorzystaj różnorodność kolorów i tkanin, aby być kimkolwiek zechcesz. Mieszaj, dobieraj wybierz swój ulubiony smak. Jabłka, gruszki i wiśnie wyrastają jak ogromne ikony na płaszczyźnie koszulek, kardiganów, toreb i czapek, tworząc niekończące się wzory. To młodzieńczy styl pop, który z jednej strony czerpie ze świata komiksów, a z drugiej stawia pytania o to, co naturalne lub sztuczne, o autentyczność lub fikcję. W tym samym klimacie, w kampanii reklamowej jabłka, truskawki i wiśnie stają się instrumentami lekkiego i zabawnego uwodzenia.
Twarzą nowej kolekcji Benettona Wiosna/Lato 2023 jest Chiara Ferragni, włoska Influencerka i modelka - wyznacza trendy i przeciera szlaki podpowiadając, jak ubrać się stylowo! Chiara Ferragni i nowa kolekcja United Colors of Benetton to potwierdzenie wspólnej pasji do mody, miłości do kolorów i radości, ciekawości i zaangażowania społecznego.
Fot. UNITED COLORS OF BENETTON
Informacja prasowa