KAMPANIA WIOSNA / LATO 2024: STYL JEST ZAWSZE POWIĄZANY Z INDYWIDUALNĄ HISTORIĄ
Nowa kampania Breuninger.com na wiosnę 2024 koncentruje się na osobowości, postawie i stylu. Bazując na tych trzech elementach, marka prezentuje różnorodne sylwetki swoich gości, z których każdy jest wyrazistą indywidualnością. Każdy z nich wnosi swoją osobistą historię, a przede wszystkim - swój własny styl. W efekcie otrzymujemy autentyczną, emocjonalną kampanię, która daje bohaterom nieskrępowaną przestrzeń na wyrażenie swojej osobowości. Ponieważ - na styl składa się nie tylko ubiór, ale także indywidualna postawa i ekspresja człowieka, dzięki którym jest on niepowtarzalny.
„Marka Breuninger.com zakorzeniła się na polskim rynku. W 2024 roku kontynuujemy dynamiczny wzrost naszego międzynarodowego biznesu, a Polska jest jednym z kluczowych rynków dla Breuninger.com, dlatego cieszy mnie, że mamy okazję współpracować z międzynarodowymi i polskimi ekspertkami i talentami świata mody, sztuki i lifestyle, co daje przestrzeń do podkreślenia różnorodności stylów i osobowości naszych klientów oraz kosmopolityczność marki Breuninger. Współpraca z Panią Lidią Popiel-Linda doskonale dopełnia międzynarodowe pozycjonowanie marki” – mówi Marcin Winkler, General Manager CEE & Western Europe w Breuninger.
Celem kampanii jest zainspirowanie do poszukiwania własnego stylu, pozostania mu wiernym i celebrowania go. „Breuninger.com w równym stopniu reprezentuje tradycję, jak i współczesność. Wyraża to nasze podejście do mody i stylu życia. Nasza nowa kampania opiera się na emocjonalnym DNA naszej marki, której celem jest zapewnienie naszym klientom poczucia przynależności do tego, co ona reprezentuje, niezależnie od ich indywidualnego stylu” – wyjaśnia Carsten Hendrich, Chief Brand Officer w Breuninger.
Dzięki innowacyjnej metodzie produkcji koncepcja kampanii na sezon SS 2024 po raz pierwszy umożliwia różnorodną i indywidualną prezentację treści. Content tworzony we współpracy z zaproszonymi gośćmi – niezależnie od tego, czy są to treści video czy Digital Display – można wykorzystywać modułowo, w sposób odpowiedni dla różnych formatów wymaganych przez własne, jak i płatne kanały.
Nowa tożsamość marki
Kampania opiera się na istniejących wartościach Breuninger i stanowi emocjonalne, wizualne i tonalne odzwierciedlenie tego, nad czym marka pracowała przez ostatnie dwa lata. Częścią nowej tożsamości są między innymi stopniowe zmiany w jej atrybutach – logo, sygnecie czy tradycyjnym, czerwonym kolorze – ale także w jej identyfikacji wizualnej i tonalnej, która teraz jest znacznie bardziej zwięzła i klarowna. W efekcie tych zmian generalny Brand Design marki prezentowany we wszystkich kanałach i punktach styku z konsumentami, jest teraz bardziej spójny.
„Nowa tożsamość marki Breuninger rozwijana była stopniowo przez ostatnie dwa lata. W ten sposób zapewniliśmy jej płynne, harmonijne i holistyczne przekształcenie. Kampania na rozpoczęcie nowego sezonu jest namacalnym, kreatywnym odzwierciedleniem tej nowej tożsamości” – dodaje Carsten Hendrich, Chief Brand Officer w Breuninger.
Udział w powstaniu kampanii:
Project Owner/ Chief Brand Officer E. Breuninger GmbH: Carsten Hendrich
Firma produkcyjna: Berlin Westend
Executive Creative Director: Chang Lin
Creative Director: Petra Langhammer
Fotografia: Luise i Maria Thornfeldt
Reżyseria: Chang Lin
DoP: Tobias Blickle
Stylizacja: Tobias Frericks
Fryzury: Wataru Suzuki
Makijaż: Ishrack Nitschke
Lokalizacja: Oatmilk Studios, Berlin
Marki modowe wykorzystane w kampanii:
Dla kobiet: Agolde, Anfiny, BOSS, Carrano, Essentiel Antwerp, Frame, Ganni, Max Mara, Mrs & Hugs, Isabell Marant, Marant Étoile, Remain
Dla mężczyzn: Arma, Róhe, Santaniello, Windsor
Fot. Breuninger
Informacja prasowa