Styl w ruchu

BREUNINGER STARTUJE Z NOWĄ KAMPANIĄ NA SEZON JESIEŃ – ZIMA 2024
Breuninger zaprezentował kampanię wizerunkową na sezon jesień – zima 2024. Przyjęta komunikacja jest naturalną kontynuacją zapoczątkowanych wiosną działań związanych z budowaniem zaktualizowanej wizji tożsamości marki. Niemiecki sklep multibrandowy ponownie koncentruje się na podkreśleniu najważniejszych dla niego wartości: stylu, indywidualizmu i autentyczności. Tematem przewodnim komunikacji brandowej jest ruch wyrażony za pomocą różnych stylów tańca.

Moda i taniec mają ze sobą wiele wspólnego. To dziedziny sztuki, które są naturalną formą wyrazu i ekspresji: charakteru, stylu, uczuć, wartości i temperamentu. To właśnie taniec stał się motywem przewodnim kampanii „Style in Motion” prezentującej trendy na jesień 2024. Najnowsze stylizacje światowych projektantów z jesienno-zimowych kolekcji zostały zaprezentowane w tanecznych ujęciach przez profesjonalnych tancerzy, którzy wcielili się w role modeli.

  • Breuninger, wiodący wielokanałowy sprzedawca mody luksusowej i premium, obecny w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Polsce, Czechach i na innych rynkach UE (BeNeLux, ES, IT) rozpoczyna sezon jesień/zima 2024 kampanią „Style in Motion”, która koncepcją nawiązuje do wiosennej komunikacji „Style Portraits”. W Polsce sklep Breuninger operuje jako multibrandowa platforma online.
  • Kampania „Style in Motion” koncentruje się na sylwetkach siedmiu tancerzy z różnych dyscyplin tanecznych – od tańca współczesnego po balet. Taniec jako forma wyrazu artystycznego stała się motywem przewodnim komunikacji prezentującej kolekcje jesienno-zimowe dostępne na Breuninger.  Tancerze w roli modeli doskonale pokazują, że te dziedziny są tożsame i są niewerbalnym sposobem na wyrażenie swojej osobowości.
  • Do kampanii Breuninger zaprosił siedem osobowości i indywidualności: Alannę Archibald, Laurę Rylands, Lindę Spierings, Hortense De Gromard, Edwarda Watsona, Osiel Guneo i Jakoba Feyferlik. Ich świadomość stylu i przede wszystkim autentyczność doskonale odzwierciedlają wartości marki Breuninger, pozwalając odbiorcom brandu w łatwy sposób utożsamić się z nimi. Tancerze prezentują ubrania od międzynarodowych projektantów, takich jak: APC, Baum & Pferdegarten, Eleventy, Essentiel Antwerp, Ganni, Max Mara, Nanushka i RÓHE.
  • W Polsce kampania prowadzona będzie na nośnikach zewnętrznych (reklama OOH), internecie, mediach społecznościowych oraz prasie. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja MediaCom, zaś za komunikację PR agencja Platinium Cast.

KAMPANIA JESIEŃ/ZIMA 2024:
Nasza postawa zewnętrzna i wzorce ruchowe są tak indywidualne, jak nasza osobowość, dlatego nowa kampania Breuninger jesień/zima 2024 koncentruje się na podkreśleniu tej wyjątkowości. W tym sezonie taniec, jedna z najbardziej pierwotnych form wyrażania siebie, został połączony z najnowszymi stylizacjami z jesienno-zimowych kolekcji, aby uczcić indywidualną ekspresję każdej osobowości.

Podobnie jak wiosną, kampania jesienno-zimowa również prezentuje różnorodne sylwetki swoich gości, z których każdy jest wyrazistą indywidualnością. Każdy z nich wnosi swoją osobistą historię, a przede wszystkim - swój własny styl, opowiedziane językiem tańca. Kampania oddaje eleganckie, energiczne i różnorodne ruchy taneczne. W efekcie otrzymujemy autentyczną, emocjonalną kampanię, która daje bohaterom nieskrępowaną przestrzeń na wyrażenie swojej osobowości.

„Od 5 września mamy przyjemność zaprezentować najnowsze trendy i kolekcje jesień/zima 2024 od światowych projektantów również polskim klientkom i klientom na Breuninger.com. W tym sezonie po raz kolejny zapraszamy do świata mody premium i luksusowej wraz z ponad tysiącem marek designerskich, takich jak między innymi Saint Laurent, Ralph Lauren, Max Mara, Ganni, Luisa Cerano, Loewe czy Moncler. Nasz sklep obsługuje już ponad 200 tysięcy zadowolonych klientek i klientów w Polsce. Jestem przekonany, że dzięki nowym kolekcjom i nowym udogodnieniom, jak dostawa do paczkomatów Inpost, jesień upłynie pod znakiem kolejnych wzrostów sprzedaży” – mówi Marcin Winkler - General Manager CEE, Benelux, SE w Breuninger.

Fot. Breuninger
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat