Moda i taniec mają ze sobą wiele wspólnego. To dziedziny sztuki, które są naturalną formą wyrazu i ekspresji: charakteru, stylu, uczuć, wartości i temperamentu. To właśnie taniec stał się motywem przewodnim kampanii „Style in Motion” prezentującej trendy na jesień 2024. Najnowsze stylizacje światowych projektantów z jesienno-zimowych kolekcji zostały zaprezentowane w tanecznych ujęciach przez profesjonalnych tancerzy, którzy wcielili się w role modeli.
KAMPANIA JESIEŃ/ZIMA 2024:
Nasza postawa zewnętrzna i wzorce ruchowe są tak indywidualne, jak nasza osobowość, dlatego nowa kampania Breuninger jesień/zima 2024 koncentruje się na podkreśleniu tej wyjątkowości. W tym sezonie taniec, jedna z najbardziej pierwotnych form wyrażania siebie, został połączony z najnowszymi stylizacjami z jesienno-zimowych kolekcji, aby uczcić indywidualną ekspresję każdej osobowości.
Podobnie jak wiosną, kampania jesienno-zimowa również prezentuje różnorodne sylwetki swoich gości, z których każdy jest wyrazistą indywidualnością. Każdy z nich wnosi swoją osobistą historię, a przede wszystkim - swój własny styl, opowiedziane językiem tańca. Kampania oddaje eleganckie, energiczne i różnorodne ruchy taneczne. W efekcie otrzymujemy autentyczną, emocjonalną kampanię, która daje bohaterom nieskrępowaną przestrzeń na wyrażenie swojej osobowości.
„Od 5 września mamy przyjemność zaprezentować najnowsze trendy i kolekcje jesień/zima 2024 od światowych projektantów również polskim klientkom i klientom na Breuninger.com. W tym sezonie po raz kolejny zapraszamy do świata mody premium i luksusowej wraz z ponad tysiącem marek designerskich, takich jak między innymi Saint Laurent, Ralph Lauren, Max Mara, Ganni, Luisa Cerano, Loewe czy Moncler. Nasz sklep obsługuje już ponad 200 tysięcy zadowolonych klientek i klientów w Polsce. Jestem przekonany, że dzięki nowym kolekcjom i nowym udogodnieniom, jak dostawa do paczkomatów Inpost, jesień upłynie pod znakiem kolejnych wzrostów sprzedaży” – mówi Marcin Winkler - General Manager CEE, Benelux, SE w Breuninger.
Fot. Breuninger
Informacja prasowa