Dziś panowie dbają o swoją sylwetkę, interesują się modą, korzystają z szerokiej gamy kosmetyków. To wszystko tworzy styl, który powinien odzwierciedlać osobowość, charakter pracy i być dostosowany do okoliczności. Styl zawiera się jednak nie tylko w ubiorze, ale i w sposobie bycia. Jak być stylowym mężczyzną radzi Radosław Majdan, były piłkarz, partner Małgorzaty Rozenek i właściciel marki męskich kosmetyków Vabun.
Styl najczęściej kojarzy się z wyglądem zewnętrznym, który naturalnie jest istotny, ale stanowi jedynie podstawę. Jest oczywiste, że stylowy mężczyzna ma zadbane ciało, skórę i włosy, dba o higienę, pięknie pachnie i orientuje się w tym, co jest modne w danym sezonie. Radosław Majdan podwyższa jednak poprzeczkę, uważa bowiem, że styl powinien być widoczny we wszystkich dziedzinach naszego życia.
– W czasach kiedy zawodowo uprawiałem sport, nie zaprzątałem sobie głowy tym, czy jestem stylowy. Teraz po latach wiem, że warto zwracać na to uwagę. Często jednak styl błędnie utożsamia się z noszeniem najmodniejszych ubrań, idealnie skrojonych garniturów, czy drogich zegarków. Styl to coś szalenie indywidualnego. To sposób, w jaki wyrażamy siebie. Dla mnie stylowy mężczyzna to taki, który nie tylko dba o swój wygląd, co jest naturalne, ale przede wszystkim chce się rozwijać, spełniać w życiu zawodowym i osobistym, szuka swojej drogi, nie boi się podążać za swoimi marzeniami. Na styl nie składa się tylko „opakowanie”, ale to, co mamy w środku, czym emanujemy – mówi Radosław Majdan.
Współczesny mężczyzna musi być wielozadaniowy. Role w związkach uległy zmianie. Panowie coraz chętniej uczestniczą w domowych i rodzinnych obowiązkach, które kiedyś były głównie domeną kobiet. Umiejętność funkcjonowania w nowym modelu związku to także element stylu, podobnie jak utrzymanie równowagi między życiem osobistym i zawodowym. Radosław Majdan namawia wszystkich mężczyzn, aby dbali o relacje z bliskimi, nie zapominając jednak o sobie - zarówno jeśli chodzi o zdrowie i sprawność fizyczną, jak i podejmowanie nowych wyzwań i projektów.
– Przez większą część życia zajmowałem się sportem. Zawsze jednak marzyłem o własnej firmie. Teraz, gdy zakończyłem karierę sportową, postanowiłem zrealizować moje zawodowe pragnienia. Tak powstał pomysł na markę Vabun i produkcję męskich perfum. Bo czy stylowy mężczyzna może się bez nich obejść? Niedawno na rynku pojawił się już trzeci zapach mojej firmy – Vabun Sport – przeznaczony dla nietuzinkowych i aktywnych mężczyzn. Nie zamierzam jednak spoczywać na laurach, w tym roku planujemy rozszerzyć nasz asortyment i wprowadzić do sprzedaży pierwsze perfumy i żele pod prysznic dla kobiet – zdradza były bramkarz reprezentacji Polski.
Podczas kwietniowych targów Fashion Expo w Szczecinie to właśnie stoisko marki Vabun cieszyło się największym zainteresowaniem wśród odwiedzających. Zapachy sygnowane nazwiskiem Radosława Majdana zdobywają uznanie branży, mediów, a przede wszystkim klientów, zaś sam Radosław Majdan wymieniany jest w czołówce rankingów najbardziej stylowych mężczyzn, co potwierdza jego udaną metamorfozę, na którą składa się nie tylko wygląd, ale także życie rodzinne, pasje i prowadzenie własnego biznesu.
Sugerowane ceny detaliczne: 99 zł/opakowanie 100 ml
Fot. vabun
Informacja prasowa