Na pierwszy plan wysuwają się propozycje dla kobiet, wpisujące się w kluczowe trendy z wielkomiejskich ulic i wybiegów. Kolorystyką i krojami kolekcja dla niej nawiązuje do nowoczesnego streetwearu. Poza cytrusowymi barwami, w oczy rzucają się desenie na topach i spodniach z poszerzanymi nogawkami (od 79,99 PLN). W tym sezonie na pewno przydadzą się praktyczne puchowe bezrękawniki (od 99,99 PLN) i obszerne marynarki (od 99,99 PLN). Zwolenniczki klasyki docenią subtelniejszy trend, łączący dzianiny w kolorach ziemi ze świeżym spojrzeniem na nurt boho. Zwiewne sukienki maxi można okryć ramoneską czy płaszczem z kożuchem, a nawet obszernym golfem (od 99,99 PLN), by stworzyć niebanalny zestaw.
W kampanii nie brakuje ubrań dla najmłodszych. Te, już na pierwszy rzut oka wyróżniają się zróżnicowaną kolorystyką: od zgaszonej zieleni, ciepłych beżów i brązów, przez pastelowe róże, po słoneczną żółć. Znajdziesz tu typowo jesienne, wygodne fasony: pikowane kurtki i parki (od 69,99 PLN), bluzy, a nawet ogrodniczki. Kolekcję dopełnia bogata oferta dodatków, wśród których znalazły się czapki (od 12,99 PLN), szaliki, kalosze i buty sportowe.
Propozycje z działu męskiego są przede wszystkim funkcjonalne, choć i tu nie brakuje odniesień do mody ulicznej – czerń i pomarańcz to idealne połączenie. Przemyślane fasony pozwolą na swobodne budowanie warstwowych stylizacji. Puchowe bezrękawniki (od 79,99 PLN), pikowane wodoodporne kurtki i kraciaste koszule (od 79,99 PLN) to nie wszystko! Kolekcję uzupełniają ubrania z kolekcji DENIM, skupiającej się na dżinsie w najlepszym wydaniu.
Jesiennej kolekcji Sinsay szukaj w wybranych salonach marki.
Fot. Natalia Radulska, Sinsay
Informacja prasowa