Swarovski rozpoczyna kampanię wiosna-lato 2025 z udziałem Ariany Grande

Nowa kolekcja biżuterii od marki Swarovski.
Sezon wiosna-lato 2025 r. nominowana do Oscara, globalna ikona muzyki pop i ambasadorka marki, Ariana Grande, stanowi ucieleśnienie matemagicznego świata Swarovski — fantastycznego widowiska kolorów i światła, przekształcającego się w metamorfozę, która odzwierciedla kreatywność, savoir-faire i pełne radości wyrażanie siebie.

Aby uczcić 130. rok istnienia marki, Giovanna Engelbert, Globalna Dyrektor Kreatywna Swarovski, wskrzesza koncepcję Metamorphosis, wykorzystując piękno jako medium do zaprezentowania ewolucji stylistycznej Swarovski i ugruntowania jej kultowego statusu.

Pojawiając się w swojej trzeciej już kampanii dla marki Swarovski, Ariana przechodzi transformację, dzięki wypełnionej światłem biżuterii. Odchodząc od stylistyki glamour inspirowanym Starym Hollywood w świątecznej “Imprezie Marzeń” i kolekcji kapsułowej Ariana Grande x Swarovski, w tym projekcie Ariana odkrywa symbiotyczny związek między stylem a wyrażaniem siebie, który został przedstawiony na zdjęciach wykonanych przez Merta i Marcusa i zakorzeniony w wysoce wyselekcjonowanym stylu pop lat 60-tych.

Kolekcja i kampania oddają szacunek estetyce wysokiej mody, dynamicznej naturze kryształu i trwałej zdolności marki do kształtowania popkulturowej debaty. Siła savoir-faire Swarovskiego lśni poprzez pełne radości elementy, które obejmują szerokiespektrum kreatywności.

Intensywnie pociąga mnie popkultura i rola biżuterii w niej— ma ona moc zmieniania nie tylko tego, jak wyglądasz, ale także tego, jak się czujesz.Moją wizją jest stworzenie nowej kultury jubilerskiej, która jest efektowna, świeża i ostra;Ariana uosabia to zarówno pięknem, jak i śmiałością, która czyni każdy elementsymbolem blasku, życia i radości". - dodaje Giovanna Engelbert.

Jestem bardzo podekscytowana, że moja kreatywnapodróż z marką Swarovski trwa i uwielbiam fabułę metamorfozy w nowej kampaniiwiosna-lato 2025. Utrzymana w palecie żywych kolorów i promiennej kryształowejbiżuterii, ta sesja była naprawdę optymistyczna i pogodna".  - Ariana Grande skomentowała.

Charakterystyczne rodziny Swarovski podkreślają swoje unikalne DNA, jednocześnie ewoluując, aby objąć nowe barwy, fantastyczne formy i nowoczesne materiały, typowe dla tego sezonu.

Kultowa rodzina Millenia nieustannie poszerza swoją gamę odcieni, wprowadzając świeży, liliowy ton, który można uzupełnić o romantyczną Idyllię, radosną Dulcis i niezwykle uniwersalną Chromę.

Odkryj nową kolekcję wiosna-lato 2025

Millenia
Ikona dla ikony. Ariana uosabia esencję Millenia, z debiutującymi odcieniami świeżegobzu. Odcień symbolizujący magię, tajemnicę i królewskość, każdy liliowy kamień jestręcznie osadzony w złotym okuciu i stanowi list miłosny do kryształu w odważnych, aleponadczasowych sylwetkach Rivière. W połączeniu z czystą gwiazdorską mocą Ariany, tworzy fantazję o wysokiej modzie.

Idyllia
Wchodząc do matemagicznego ogrodu Swarovskiego, Ariana pokazuje swoją delikatniejszą stronę w kreacji Idyllia, która otwiera okno na wyrafinowanie i wyobraźnię marki Swarovski. Misternie ułożone kryształowe płatki - każdy wzbogacony o fachowoułożone kryształy w różnych technikach - tworzą nieziemskie kwiaty i motyle, tworzącwizję romansu w pełnym kolorze. Ariana jest zmysłowa, słodka i wyluzowana, jednocześnie pokazując elementy, które demonstrują savoir-faire Swarovskiego w jego najbardziej złożonym wydaniu.

Dulcis
Ikona popu spotyka się z popową słodyczą, co widać, gdy Ariana czerpie z wesołej energii Dulcis. Kolor, wdzięk i kreatywność zderzają się w żywej biżuterii na bazie żywicy,inkrustowanej odważnymi kryształami, która została zaprojektowana tak, aby można jąbyło nakładać warstwami. Niespodziewana słodycz wybucha w elementach zarówno delikatnych, jak i tych luksusowych.

Chroma
Wyróżniona obok Dulcis w zabawnej, słodkiej odsłonie na ten sezon, Chroma zapewnia śmiałe, efektowne ekspresje na każdą okazję. W tej rodzinie, Chroma Twist debiutujejako pierwsza kolekcja Swarovskiego stworzona z myślą o cyrkularności - zawierająca conajmniej 50% kryształów Swarovski ReCreated ™, co najmniej 90% metalu pochodzącegoz recyklingu i zaprojektowana tak, aby można było łączyć kolory i style w celu zwiększeniatrwałości noszenia.

Fot. Swarovski
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat