Aby uczcić 130. rok istnienia marki, Giovanna Engelbert, Globalna Dyrektor Kreatywna Swarovski, wskrzesza koncepcję Metamorphosis, wykorzystując piękno jako medium do zaprezentowania ewolucji stylistycznej Swarovski i ugruntowania jej kultowego statusu.
Pojawiając się w swojej trzeciej już kampanii dla marki Swarovski, Ariana przechodzi transformację, dzięki wypełnionej światłem biżuterii. Odchodząc od stylistyki glamour inspirowanym Starym Hollywood w świątecznej “Imprezie Marzeń” i kolekcji kapsułowej Ariana Grande x Swarovski, w tym projekcie Ariana odkrywa symbiotyczny związek między stylem a wyrażaniem siebie, który został przedstawiony na zdjęciach wykonanych przez Merta i Marcusa i zakorzeniony w wysoce wyselekcjonowanym stylu pop lat 60-tych.
Kolekcja i kampania oddają szacunek estetyce wysokiej mody, dynamicznej naturze kryształu i trwałej zdolności marki do kształtowania popkulturowej debaty. Siła savoir-faire Swarovskiego lśni poprzez pełne radości elementy, które obejmują szerokiespektrum kreatywności.
Intensywnie pociąga mnie popkultura i rola biżuterii w niej— ma ona moc zmieniania nie tylko tego, jak wyglądasz, ale także tego, jak się czujesz.Moją wizją jest stworzenie nowej kultury jubilerskiej, która jest efektowna, świeża i ostra;Ariana uosabia to zarówno pięknem, jak i śmiałością, która czyni każdy elementsymbolem blasku, życia i radości". - dodaje Giovanna Engelbert.
Jestem bardzo podekscytowana, że moja kreatywnapodróż z marką Swarovski trwa i uwielbiam fabułę metamorfozy w nowej kampaniiwiosna-lato 2025. Utrzymana w palecie żywych kolorów i promiennej kryształowejbiżuterii, ta sesja była naprawdę optymistyczna i pogodna". - Ariana Grande skomentowała.
Charakterystyczne rodziny Swarovski podkreślają swoje unikalne DNA, jednocześnie ewoluując, aby objąć nowe barwy, fantastyczne formy i nowoczesne materiały, typowe dla tego sezonu.
Kultowa rodzina Millenia nieustannie poszerza swoją gamę odcieni, wprowadzając świeży, liliowy ton, który można uzupełnić o romantyczną Idyllię, radosną Dulcis i niezwykle uniwersalną Chromę.
Odkryj nową kolekcję wiosna-lato 2025
Millenia
Ikona dla ikony. Ariana uosabia esencję Millenia, z debiutującymi odcieniami świeżegobzu. Odcień symbolizujący magię, tajemnicę i królewskość, każdy liliowy kamień jestręcznie osadzony w złotym okuciu i stanowi list miłosny do kryształu w odważnych, aleponadczasowych sylwetkach Rivière. W połączeniu z czystą gwiazdorską mocą Ariany, tworzy fantazję o wysokiej modzie.
Idyllia
Wchodząc do matemagicznego ogrodu Swarovskiego, Ariana pokazuje swoją delikatniejszą stronę w kreacji Idyllia, która otwiera okno na wyrafinowanie i wyobraźnię marki Swarovski. Misternie ułożone kryształowe płatki - każdy wzbogacony o fachowoułożone kryształy w różnych technikach - tworzą nieziemskie kwiaty i motyle, tworzącwizję romansu w pełnym kolorze. Ariana jest zmysłowa, słodka i wyluzowana, jednocześnie pokazując elementy, które demonstrują savoir-faire Swarovskiego w jego najbardziej złożonym wydaniu.
Dulcis
Ikona popu spotyka się z popową słodyczą, co widać, gdy Ariana czerpie z wesołej energii Dulcis. Kolor, wdzięk i kreatywność zderzają się w żywej biżuterii na bazie żywicy,inkrustowanej odważnymi kryształami, która została zaprojektowana tak, aby można jąbyło nakładać warstwami. Niespodziewana słodycz wybucha w elementach zarówno delikatnych, jak i tych luksusowych.
Chroma
Wyróżniona obok Dulcis w zabawnej, słodkiej odsłonie na ten sezon, Chroma zapewnia śmiałe, efektowne ekspresje na każdą okazję. W tej rodzinie, Chroma Twist debiutujejako pierwsza kolekcja Swarovskiego stworzona z myślą o cyrkularności - zawierająca conajmniej 50% kryształów Swarovski ReCreated ™, co najmniej 90% metalu pochodzącegoz recyklingu i zaprojektowana tak, aby można było łączyć kolory i style w celu zwiększeniatrwałości noszenia.
Fot. Swarovski
Informacja prasowa