Świadoma moda w harmonii z naturą

SENSES AT EASE – NOWA KOLEKCJA TATUUM
Nowa kampania TATUUM SENSES AT EASE to ukłon w stronę świadomej mody. Kolekcja oparta na ponadczasowych krojach i naturalnych, przyjaznych dla ciała materiałach podkreśla, że moda może być zarówno estetyczna, jak i odpowiedzialna. To propozycja dla tych, którzy cenią jakość, wygodę oraz troskę o środowisko.

SENSES AT EASE to ubrania stworzone z myślą o cyrkularności i minimalnym wpływie na środowisko. W kolekcji znaleźć można, między innymi, europejski len, certyfikowaną wiskozę LENZING™ ECOVERO™ oraz organiczną bawełnę. Każdy z tych materiałów został starannie dobrany, aby zapewnić komfort noszenia i trwałość, a także zminimalizować negatywny wpływ na ekosystem. Kroje zapewniają wygodę i swobodę ruchu, a stonowana paleta barw – beże, pastele i klasyczne odcienie ziemi – wprowadza naturalną harmonię do codziennej garderoby. W kolekcji dostępne są, między innymi, zwiewne sukienki, lniane komplety, bawełniane T-shirty i wiskozowe bluzki. Każdy element kolekcji to połączenie estetyki i funkcjonalności.

SENSES AT EASE to ważny projekt, ponieważ udowadnia, że moda i dbanie o środowisko mogą iść w parze. W świecie, który pędzi, ta kolekcja przypomina o spokoju, harmonii i bardziej świadomych wyborach. Do SENSE AT EASE wybrałam materiały, które są oddychające i przyjemne w dotyku, a przy tym mniej obciążają ekosystem, takie jak len europejski, bawełnę organiczną i certyfikowaną wiskozę od Lenzing – mówi Nuria Bordas, Head Designer, Sustainability w TATUUM.

W kampanii udział wzięły osoby zaangażowane w branżę modową i zrównoważony rozwój: Mariusz Jakubowski – model i student, Zuzanna Krzątała – aktywistka społeczna, autorka podcastu Call to Action!, Nuria Bordas – Head Designer Sustainability w TATUUM, Paweł Kapłon – CEO i właściciel marki, a także Ewa Polkowska oraz Ewelina Antonowicz – założycielki Sustainable Fashion Institute. Wszyscy zgodnie podkreślają, że moda odpowiedzialna to moda, która zostaje z nami na lata.

Zrównoważony rozwój w DNA marki
TATUUM od ponad 30 lat stawia na jakość i trwałość. W dobie fast fashion marka podkreśla wagę projektowania ubrań, które zostaną z klientami na lata. Ponad 75% odbiorców to lojalni klienci, co potwierdza, że świadome podejście do mody buduje silną społeczność.

Absolutnym fundamentem bycia odpowiedzialnym w modzie jest tworzenie jakościowych i ponadczasowych produktów. Tworzenie produktów trwałych odpowiada aż za co najmniej 40% koszyka działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. W TATUUM przywiązujemy ogromną wagę do jakości – od tkanin i dodatków po precyzję wykonania. Moda ma być ponadczasowa, użytkowa, wygodna i autorska, by mogła towarzyszyć naszym klientom przez lata – mówi Paweł Kapłon, CEO i właściciel marki TATUUM.

Inicjatywy na rzecz długowieczności ubrań
TATUUM wprowadza program TATUUM LongLife+, oferujący wydłużoną gwarancję i naprawę ubrań dla lojalnych klientów. To rozwiązanie wspiera ideę mody cyrkularnej i pokazuje, że ubrania mogą służyć przez długie lata.

Dodatkowo marka powołuje fundację TATUUM LONGEVITY FOUNDATION, której celem jest wsparcie projektów edukacyjnych i innowacyjnych związanych z przedłużaniem cyklu życia odzieży. Fundacja planuje współpracę z Akademią Sztuk Pięknych w Łodzi oraz Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, aby rozwijać innowacje w zakresie świadomej mody.

Chcemy wyznaczać standardy dla polskiego rynku. Najpóźniej w ciągu trzech lat planujemy stać się marką numer jeden w Polsce, a także wiodącą marką europejską  w kategorii marek odpowiedzialnych – dodaje Paweł Kapłon.

Dostępność kolekcji
Kolekcja SENSES AT EASE jest dostępna od 25 marca 2025 w salonach TATUUM oraz online.

Fot. Tatuum
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat