Aksamitne lody o smaku waniliowym, gęsta polewa pistacjowa i chrupiąca posypka ciasteczkowa - to wprost idealne połączenie. Jak inaczej można opisać smak nowego deseru w Maku? Słodkie, kremmmowe, pyszne. Takie właśnie są McFlurry Pistacjowe!
Czy to już koniec dobrych informacji? Absolutnie nie! McDonald’s umie w niespodzianki i wychodzi też naprzeciw wielbicielom kawy mrożonej, wprowadzając zupełną nowość, Kokosową Iced Latte dostępną również w wersji z bitą śmietanką i gęstym sosem o smaku kakaowym. W ofercie znajduje się także dobrze już znana klasyczna Iced Latte oraz Iced Carmel Latte. I tak można wkraczać w letnie miesiące!
Wejściu do oferty nowych produktów towarzyszy kampania digitalowa. Za jej strategię oraz realizację odpowiada agencja DDB, planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7 Communication.
Fot. McDonald’s Polska
Informacja prasowa