Ten deser nieźle namiesza!

McFlurry® Pistacjowe w ofercie McDonald’s®
Ten deser szturmem podbił serca fanów Maka na świecie, a w social mediach aż wrzało od pytań. Czy pojawi się również w Polsce? Jeśli tak, kiedy to nastąpi? Czas odsłonić karty, bo do oferty złotych łuków wkracza produkt, który zrobi niezłe zamieszanie. Od 28 kwietnia można umilić sobie dzień pysznym McFlurry Pistacjowym!

Aksamitne lody o smaku waniliowym, gęsta polewa pistacjowa i chrupiąca posypka ciasteczkowa - to wprost idealne połączenie. Jak inaczej można opisać smak nowego deseru w Maku? Słodkie, kremmmowe, pyszne. Takie właśnie są McFlurry Pistacjowe!

Czy to już koniec dobrych informacji? Absolutnie nie! McDonald’s umie w niespodzianki i wychodzi też naprzeciw wielbicielom kawy mrożonej, wprowadzając zupełną nowość, Kokosową Iced Latte dostępną również w wersji z bitą śmietanką i gęstym sosem o smaku kakaowym. W ofercie znajduje się także dobrze już znana klasyczna Iced Latte oraz Iced Carmel Latte. I tak można wkraczać w letnie miesiące!

Wejściu do oferty nowych produktów towarzyszy kampania digitalowa. Za jej strategię oraz realizację odpowiada agencja DDB, planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu OMD, a social media obsługuje Dentsu Creative (Isobar). Działania PR prowadzone są przez agencję 24/7 Communication. 

Fot. McDonald’s Polska
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat