Ten smartwatch to hit

HUAWEI WATCH Ultimate świetnie się sprzedaje.
Najnowszy smartwatch od Huawei znalazł uznanie w oczach polskich konsumentów. W pierwszym tygodniu od premiery sprzedało się aż 400 sztuk HUAWEI WATCH Ultimate, czyli większość pierwotnego nakładu. Zaprezentowany 3 kwietnia br. smart zegarek dostępny jest w dwóch wersjach: srebrzystej i czarnej. Ta pierwsza wyprzedała się już na stronie marki, ale wciąż jest do kupienia w ramach promocyjnej oferty przedsprzedażowej u wybranych Partnerów Biznesowych firmy.

Premiera HUAWEI WATCH Ultimate wpłynęła również na wzrost sprzedaży innych smartwatchy z portfolio Huawei.

HUAWEI WATCH Ultimate jest przełomem na rynku tego typu urządzeń – perfekcyjnie łączy elegancję i materiały ekskluzywnych zegarków z najbardziej zaawansowanymi funkcjami sportowymi i ekspedycyjnymi, w tym dla aktywności ekstremalnych, z nurkowaniem do 100 m włącznie.

– Wyniki na początku przedsprzedaży tego smartwatcha nie tylko spełniły nasze oczekiwania, lecz wręcz je przerosły. Cieszymy się, że tak wielu konsumentów nam zaufało i wybrało HUAWEI WATCH Ultimate, który przełamuje granice między luksusowymi zegarkami klasycznymi a inteligentnymi. Analizy rynkowe pokazują, że w Polsce zwiększa się zainteresowanie rynkiem smartwatchy premium, a ich sprzedaż w 2022 r. znacznie wzrosła. HUAWEI WATCH Ultimate powinien przyczynić się do podtrzymania tego trendu także w bieżącym roku. Nieustannie staramy się spełniać oczekiwania naszych klientów i dostosowujemy do nich naszą ofertę – mówi Martin Sun, Country Manager, HUAWEI CBG Polska.

Przedsprzedaż tylko do 23 kwietnia!
Przedsprzedaż HUAWEI WATCH Ultimate potrwa tylko do niedzieli 23 kwietnia 2023 r. W ramach tej oferty nabywcy otrzymują w prezencie słuchawki HUAWEI FreeBuds Pro 2 o wartości 799 zł. Zegarek dostępny jest w oficjalnym sklepie Huawei, w strefie marki na Allegro oraz u wybranych Partnerów Biznesowych firmy – operatora sieci Plus oraz sieciach handlowych Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt oraz X-kom.

W sklepie Huawei kupujący HUAWEI WATCH Ultimate otrzymują w prezencie wagę HUAWEI Scale 3 o wartości 149 zł, a także będą mieć możliwość wydłużenia gwarancji o rok za pół ceny. Dostępna tu jest również wersja Expedition w wariancie z dodatkową, tytanową bransoletą za 3699 zł. Zalogowani użytkownicy przy zakupie HUAWEI WATCH Ultimate mogą odebrać aż 5% wartości zamówienia w programie lojalnościowym w postaci Punktów Huawei, które można wymieniać na zniżki przy kolejnych zakupach. Tradycyjnie sklep online oferuje również darmową, szybką dostawę oraz możliwość skorzystania z 20 rat z RRSO 0 %.

Sugerowana cena detaliczna w wersji Voyage (kolor srebrzysty) to 4199 zł, a Expedition (kolor czarny) – 3299 zł. Model Voyage (kolor srebrzysty) jest wyposażony domyślnie w klasyczną, tytanową bransoletę, a także dodatkowe paski z niealergizującego uwodornionego kauczuku (HNBR) w wersji standardowej oraz przedłużonej (służącej do zapięcia na kombinezon nurkowy). Wersja Expedition (kolor czarny) ma czarny pasek z niealergizującego uwodornionego kauczuku – również w wersjach standardowej oraz przedłużonej. Dostępna wyłącznie w sklepie internetowym firmy huawei.pl jest wersja Expedition z tytanową bransoletą. Ta kolorystyka łączy elegancję z używaniem zegarka na wiele okazji – jest idealny do aktywności sportowych, na biznesowe spotkania oraz na co dzień.

Fot. Huawei
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat