Salon Tous w Złotych Tarsach w Warszawie zajmuje teraz 69 mkw2, gdzie kreatywność idzie w parze z najnowocześniejszymi technologiami i wartościami zrównoważonego rozwoju. Nowa przestrzeń została zaprojektowana z myślą o nowym pokoleniu klientów, z naciskiem na wyrażanie siebie, swobodne tworzenie stylu i interakcję z różnorodnym asortymentem Tous.
Stylizacja i Kreatywność
Odświeżony salon Tous w Zlotych Tarasach w Warszawie pozwala klientom na indywidualne odkrywanie bogatego asortymentu produktowego, zgodnie z ich własnym stylem i preferencjami. Pomóc w tym ma unikalny układ biżuterii rozlokowanej po całej powierzchni nowego konceptu, wzmacniające wrażenia płynące z obcowania z marką TOUS i zapoznające klientów z narracją obecnych kolekcji.
Interaktywność i Technologia
W nowym salonie, personel pełni rolę ambasadorów marki i stylistów, gotowych wspierać klientów w odkrywaniu własnego stylu. Dzięki dedykowanym przestrzeniom, klienci mogą umówić się na konsultacje one-on-one z ekspertami Tous. W odnowionym butiku będzie można również odebrać zamówienia złożone online w formule Click and Collect, odchodząc tym samym od tradycyjnej koncepcji kasy fiskalnej.
Zrównoważony Rozwój
Tous kontynuuje swoje zaangażowanie w zrównoważony rozwój, redukując ślad węglowy podczas renowacji salonu. W celu zminimalizowania śladu węglowego zbudowania nowego sklepu, marka TOUS korzystała z usług lokalnych podwykonawców, redukując emisje CO2. Nowy butik oświetlają energooszczędne żarówki LED, a klimatyzuje inteligentny system redukujący emisje.
Salon Tous w Złotych Tarasach to nowa era zakupów, gdzie klientów oczekuje ekscytujące połączenie kreatywności, innowacyjnych technologii i zrównoważonych wartości. Ta renowacja podkreśla zaangażowanie marki w tworzenie inspirujących miejsc, które przyciągają zarówno miłośników mody, jak i zwolenników odpowiedzialnego podejścia do zakupów.
W dniu 8 września, od godziny 10:00, dla odwiedzających sklep Tous czeka wiele atrakcji, w tym występ DJ-a oraz dostępność profesjonalnego studia do przekłuwania uszu. Nie zabraknie również specjalnych promocji i niespodzianek dla klientów marki.
Fot. TOUS
Informacja prasowa