Ugly sweaters w Polsce
Od paru lat ten trend znowu jest na tapecie – im bardziej dziwny i absurdalny sweter, tym lepiej! W końcu nie dość, że moda wraca, to i odwaga i różnorodność w branży fashion są obecnie na porządku dziennym. Nie dziwi zatem fakt, że sami influencerzy podążają za tym trendem i chętnie zakładają szalone, kolorowe swetry z motywami świątecznymi. Upodobanie do tej kategorii odzieży zauważają również marki modowe, które przygotowują kolekcje gwiazdkowe tak, aby nie zabrakło miejsca dla kultowych ugly sweaters. Na uwagę w tym temacie zasługuje marka House, która w mikołajki zorganizowała event, na którym na pierwszy plan wysunęła tytułową kategorię produktową.
W warszawskiej Hali Koszyki pojawili się influencerzy, którzy zostali zaproszeni na wspólne pieczenie pierników pod szyldem tegorocznej świątecznej kampanii House’a – It’s a very House Christmas. Niemal każdy uczestnik zaprezentował się w „brzydkim sweterku” – te jednak idealnie wpasowały się w klimat imprezy, która zakładała nieformalną i wręcz rodzinną atmosferę.
Dominik Bereżański i Kuba Szmajkowski postawili na kolorowe swetry pełne wzorów i napisów; uwagę przyciąga zwłaszcza ten prześmiewczy: „Ugly sweater – even uglier personality”. Występuje on w wersji dla mężczyzn i dla kobiet; w tej kategorii warto również zwrócić uwagę na inny model w apetyczne pączki.
Evelina Ross i flagowa postać tegorocznej kampanii House’a – Mr. House – wybrali kolejno uroczy, różowy sweter z reniferami i taki z kultową postacią Grincha.
Damian Leonarski wybrał natomiast bardziej stonowaną wersję swetra, która na myśl przywodzi zimowe stoki narciarskie.
Kaja Rozi postanowiła założyć szary sweter w mocne, geometryczne wzory, a Klaudia Moon – oversize’owy sweter w różowo-czerwone pasy.
Fot. House
Informacja prasowa