Unilever z lodowymi nowościami dla dzieci

Nowe lodowe premiery - spróbuj tego lata.
Unilever zaprezentował nowe portfolio lodów dla dzieci marki Algida. We współpracy z marką Disney powstała seria lodów inspirowanych postaciami m.in. ze Star Wars czy Avengers (Marvel). Wszystkie produkty zostały opracowane zgodnie z wewnętrznymi standardami żywienia w oparciu o wytyczne WHO. Słowo-klucz kampanii promującej portfolio kids w 2022 roku to odpowiedzialność.

Lody dziecięce są najszybciej rosnącym segmentem lodów wśród marek Unilever. W 2021 roku segment ten wzrósł aż o 90% pod względem wartości i o 70% pod względem wolumenu sprzedaży. Mając to na uwadze, firma konsekwentnie rozwija tę kategorię produktów.

Odpowiedzialnie z myślą o dzieciach
Odpowiedzialność towarzyszy marce Algida na każdym etapie w procesie produkcji i sprzedaży lodów dziecięcych takich jak marka X-Pop, lody Twister z nowością Twister Phoenix, a także innowacji Algida z licencją Disney. Wszystkie lody z portfolio lodów dziecięcych powstają zgodnie ze standardami żywienia Unilever przygotowanymi w oparciu o wytyczne WHO. W praktyce oznacza to, że każdy produkt zawiera mniej niż 110 kalorii i 12 gramów cukru oraz poniżej 3 gramów tłuszczów nasyconych na porcję. Lody nie mają sztucznych barwników.

Do produkcji wykorzystywane są substancje barwiące pochodzenia naturalnego, aromaty i soki owocowe. Na wszystkich lodach dla dzieci i materiałach POS Algidy umieszczone jest logo RMFK (responsibly made for kids), by ułatwić rodzicom i opiekunom ich identyfikację. Algida nie tworzy też ani nie kieruje komunikatów do dzieci poniżej 16. roku życia – ani w mediach tradycyjnych ani w cyfrowych. Ambasadorką kampanii została Daria Ładocha, coach żywieniowy, dziennikarka, a prywatnie mama.

- Portfolio Algida kids odpowiada na realne potrzeby konsumentów (dzieci), a także dba o komfort i zadowolenie shopperów (rodziców i opiekunów). Młodsi konsumenci uwielbiają słodkie przekąski i postaci z bajek, a my pamiętamy o zaleceniach żywieniowych. Odpowiednie oznakowanie opakowań daje pewność rodzicom, że sięgają po produkt godny zaufania – mówi Natalia Walencik, Kids Brand Manager & EE Lead Unilever Polska. -  Produkty dla dzieci stały się złotym priorytetem Algidy. Wszystkie oznaczone są logo z napisem „Odpowiedzialnie z myślą o dzieciach”. To nazwa kampanii parasolowej, oznaczająca proces odpowiedzialnego tworzenia oraz sprzedaży lodów, przy jednoczesnej odpowiedzialnej komunikacji marki i nowości.  

Kultowe postacie Disneya i nowości
W 2022 r. Algida ma rozbudowaną ofertę nowości w portfolio dziecięcym z kultowymi postaciami Disneya – zarówno w lodach impulsowych, jak i multipackach, a także po raz pierwszy w segmencie familijnym.

W czerwcu do lodowej ekipy ze świata Avengersów (Thor, Captain America, Hulk, Black Widow) dołączy bohater „Toy Story” Buzz Astral, poszerzając portfolio lodów impulsywnych. Buzz Astral to trójsmakowe lody wodne (cytryna, limonka, owoce leśne) zwieńczony strzelającą polewą. W segmencie lodów impulsywnych zobaczymy również Yodę i rożek Frozen. Segment lodów familijnych wzbogaci natomiast Spider-Man oraz Frozen. Do oferty wielopaków dołączy nowość: Disney Buzz Astral – karton z sześcioma sztukami lodów w kształcie rakiety, które sprawdzą się idealnie do skosztowania w domu.

Kampania „Odpowiedzialnie z myślą o dzieciach” będzie wspierana komunikacją mediową i współpracą influencerską. Za kreację, koncept kreatywny oraz kampanię w mediach społecznościowych odpowiada agencja Advalue. Za działania media relations oraz współpracę z influencerami agencja Made in PR. Za planowanie i zakup mediów dom mediowy Mind Share.

Fot. Unilever
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat