W zgodzie z trendami

Odkryj najważniejsze trendy beauty z Super-Pharm.
RYNEK KOSMETYKÓW CAŁY CZAS DYNAMICZNIE SIĘ ROZWIJA. W KAŻDYM SEZONIE POJAWIAJĄ SIĘ NOWE SKŁADNIKI I INNOWACYJNE FORMUŁY. ZMIENIA SIĘ TEŻ SAMO PODEJŚCIE DO TEMATU PIELĘGNACJI, A INSPIRACJI SZUKAMY U EKSPERTÓW BEAUTY I W SOCIAL MEDIACH.

SUPER-PHARM PRZYJRZAŁ SIĘ NAJWAŻNIEJSZYM TRENDOM SEZONU I STWORZYŁ WYJĄTKOWY KATALOG „SUPERTRENDY”, W KTÓRYM OBOK SOLIDNEJ DAWKI WIEDZY MOŻNA ZNALEŹĆ WSKAZÓWKI MAKIJAŻYSTÓW, KOSMETOLOGÓW ORAZ INFLUENCERÓW, A TAKŻE ULUBIONE PRODUKTY SPECJALISTÓW.

PIĘKNA WIOSNA W SUPER-PHARM
„Każdy jest inny, każdy jest super” – to hasło pochodzące z ubiegłorocznej kampanii wizerunkowej Super-Pharm, które wciąż często można usłyszeć w drogeriach. Tak samo różnorodny jest świat trendów. Super-Pharm w nowym folderze „SuperTrendy” wraz z ekspertami omawia najważniejsze zagadnienia ze świata beauty. Tej wiosny z całą pewnością głośno będzie o produktach typu serum, ochronie przeciwsłonecznej, pielęgnacji skóry głowy, nowym sposobie konturowania twarzy. Na topie pozostaje skin cycling – trend, który zyskał sławę na… Tik-Toku. W kremach szukać będziemy niacynamidu, a kierunek zero waste jeszcze bardziej umocni swoją pozycję.

SUPER-TRENDY – TWÓJ PRZEWODNIK PO ŚWIECIE BEAUTY
„Inspiracje czerpaliśmy nie tylko z wybiegów czy branżowych raportów, ale także z TikToka, który jest obecnie jednym z największych źródeł trendów beauty. (…) Priorytetem jest dla nas edukowanie klientów, dlatego przy każdym artykule znajdziesz pro-tipy prosto od makijażystów, kosmetologów oraz influencerów” – pisze we wstępie do katalogu Ewelina Błeszyńska, redaktor prowadząca.

Wiosną Super-Pharm stawia także na innowacyjne rozwiązania i nowe projekty. „Chcemy jeszcze lepiej zadbać o naszych Klientów. Jako drogeria, dla której skóra i jej potrzeby są w centrum uwagi postaramy się otoczyć ją jeszcze większą troską, wprowadzając nowy koncept „one skin”. Elementy nowego podejścia już od marca w warszawskiej Promenadzie. To nie koniec zmian. „W naszych drogeriach pojawi się możliwość wykonania profesjonalnego badania stanu skóry” – zapowiada Monika Kolaszyńska, CEO Super-Pharm.

ZACZYTAJ SIĘ  W TRENDACH
Folder „SuperTrendy” dostępny będzie w dwóch wersjach: papierowej, w której znajdziemy 13 najważniejszych trendów oraz w wersji digital, w której dodatkowo można przeczytać o 5 kolejnych, m.in. męskiej pielęgnacji, najmodniejszym wiosennym manicure czy rosnącej popularności… sexual wellnes. Folder dostępny będzie w drogeriach Super-Pharm od 20 marca. Artykuły w wersji rozszerzonej można przeczytać też na blogu www.superpharm.pl/blog.

Fot. Super-Pharm
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat