Wielkie nowości od marki KAKTUS w 2025 roku

Rebranding, nowe produkty oraz współpraca ambasadorska
KAKTUS przechodzi rebranding i prezentuje nowy, odświeżony wizerunek! Zmiany na poziomie logotypu oraz opakowań, a także nowa platforma komunikacyjna i pozycjonowanie, odzwierciedlają innowacyjny charakter marki, która niezmiennie wyznacza kolejne trendy na rynku lodów, zachowując jednocześnie swój charakterystyczny wyróżnik.

To jednak nie wszystko – KAKTUS ogłasza także współpracę z popularnym twórcą internetowym i jednocześnie wielkim fanem kultowych lodów – Jakubem Pateckim, znanym w sieci jako Patec Wariatec.

Nowe logo i opakowania – nowa jakość!
Uwielbiane przez konsumentów produkty w nowej szacie graficznej są już dostępne na półkach sklepowych. „Zmiany w identyfikacji wizualnej marki KAKTUS to krok w stronę nowoczesności, dynamiki i jeszcze lepszego podkreślenia wyjątkowego charakteru naszych lodów” – komentuje Kamila Żmijewska, Senior Brand Manager Froneri.

Patec Wariatec ambasadorem marki!
To jednak nie koniec! W 2025 roku Kaktus łączy siły z jednym z najpopularniejszych polskich twórców internetowych – Jakubem Pateckim. To podróżnik i youtuber, który relacjonował m.in. swoją wyprawę na Mount Everest, zdobywając uznanie fanów swoją pasją i wytrwałością. Współpraca obejmuje m.in. nowości produktowe sygnowane wizerunkiem ambasadora, a także wyjątkowy merch, nawiązujący do jego wypraw, połączony z angażującą aktywacją dla konsumentów.

Jak mówi Kamila Żmijewska, Senior Brand Manager Froneri: „Trudno nam sobie wyobrazić bardziej autentycznego i dopasowanego ambasadora. Kaktus od zawsze był symbolem radości i oryginalności, a Patec, który od wielu lat jest wielkim fanem naszych produktów, jest doskonałym uosobieniem nowej platformy komunikacyjnej marki, o której więcej szczegółów już wkrótce. Ta współpraca to coś więcej niż zwykłe partnerstwo – to naturalne połączenie pasji i stylu życia”.

Co ciekawe, influencer już wiele lat temu, na długo przed rozpoczęciem współpracy z marką, manifestował swoje uznanie dla kultowych lodów – przez długi czas KAKTUS znajdował się na jego zdjęciu w tle na portalu Facebook.

KAKTUS BIG – wielkie nowości w portfolio!
W ramach współpracy z Patecem powstaną aż trzy dedykowane produkty w zupełnie nowym, powiększonym rozmiarze – KAKTUS BIG. Nowości nawiązują do różnych zakątków świata odwiedzonych przez Kubę i zachęcają do odkrywania nowych smaków. KAKTUS BIG Patec Ice, inspirowany wyprawą Kuby na Antarktydę, zadebiutuje jako pierwszy w sklepach Żabka 12 lutego, To jednak nie wszystkie zmiany w portfolio marki – już niebawem zostaną ogłoszone kolejne nowości, w tym dwa dodatkowe smaki lodów KAKTUS BIG Patec, które trafią do szerokiej dystrybucji już w marcu.

Ekscytująca aktywacja konsumencka!
W marcu na stronie www.kaktusniekluje.pl wystartuje także wyjątkowa aktywacja konsumencka połączona z lodami KAKTUS BIG. W jej ramach do wygrania będzie m.in. pierwszy w historii wspólny wyjazd z samym Patecem, ale nie tylko!

Nowa platforma komunikacyjna: „KAKTUS. Spróbuj, nie kłuje”
Wspomniane akcje marketingowe są nieodłącznym elementem nowej platformy komunikacyjnej marki – „Spróbuj, nie kłuje”, inspirującej do odkrywania świata oraz próbowania nowych rzeczy, a także podkreślającej, że KAKTUS to lody dla każdego, kto szuka nieoczywistych smaków.


Fot. Kaktus
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat