Wrangler - Keep Water Where It Belongs

Legendarna denimowa marka Wrangler startuje ze światową kampanią.
Zmniejszenie zużycia wody o połowę dzięki rozszerzonemu programowi Indigood® i nowej kolekcji czarnego denimu farbowanego za pomocą piany to priorytety marki Wrangler®. Kampania „Keep Water Where It Belongs” (Zostaw wodę na miejscu) podkreśla zaangażowanie marki w ograniczanie zużycia wody w swoim łańcuchu dostaw.

Wrangler® – światowy lider w produkcji odzieży dżinsowej i codziennej – ogłosił dzisiaj, że zamierza szeroko wykorzystać program Indigood®, aby przyspieszyć plany marki zakładające ograniczenie zużycia wody o połowę do roku 2030. Indigood® jest inicjatywą, która ma na celu zmniejszenie ilości wody wykorzystywanej podczas produkcji denimu. Zadebiutowała w roku 2019 wraz z wprowadzeniem na rynek denimu farbowanego za pomocą piany. Od tego czasu program Indigood® poszerzył swój zakres, by objąć różne technologie włókiennicze, które wykorzystują przynajmniej o 90% wody mniej niż tradycyjne metody produkcji materiałów.

Produkcja denimu zawsze wymagała dużej ilości wody. Jest to problem, którym chcemy się zająć” – mówi Jeff Frye, wiceprezes ds. zakupów, rozwoju produktu, innowacji i zrównoważonego rozwoju w Kontoor Brands. „Wraz z rozszerzaniem programu Indigood® zachęcamy naszych partnerów w branży denimowej, by wprowadzali technologie mające na celu ograniczenie zużycia wody. Jest to związane między innymi z rosnącym zapotrzebowaniem klientów na produkty, które nie tylko dobrze wyglądają, ale również są produkowane z poszanowaniem zasobów naturalnych planety”.

W ramach swojego zaangażowania w ograniczanie zużycia wody Wrangler poszerza kolekcję Indigood® jesień-zima 2021 na terenie Europy o czarny denim farbowany za pomocą piany. Zwyczajowo, aby uzyskać nasycone czarne odcienie, potrzebne jest o wiele więcej wody w porównaniu do koloru indygo. Dzięki nowej technologii barwienia wykorzystującej czarną pianę zużycie wody zostało zmniejszone o 99%, a energii o 72% w porównaniu do tradycyjnych metod farbowania czarnego denimu. Proces ten nie pozostawia również żadnych ścieków poprodukcyjnych. W kolekcji jesień-zima 2021 Wrangler wprowadza dwa ciemne odcienie indygo – black ace i grey ace – w sześciu głównych fasonach dla mężczyzn, w tym Texas, Greensboro i modelu 11MWZ z linii Icons.

Rozwojowi programu Indigood® towarzyszy światowa kampania „Keep Water Where It Belongs” (Zostaw wodę na miejscu), która ma za zadanie podnieść świadomość w kwestii ograniczania zużycia wody w całym łańcuchu dostaw w branży denimowej. Działania te w obrazowy sposób przedstawiają cele platformy WeCare Wrangler, która łączy dziedzictwo marki w kwestii zrównoważonego rozwoju z wymiernymi planami, mającymi na celu zapewnienie klientom produktów, które znają i kochają, i ograniczenie negatywnego wpływu na środowisko.

Fot. Wrangler
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat