Wrangler przedstawia nową kolekcję dżinsów

Kolekcja zaprojektowana przez zdobywcę Grammy, muzyka Leona Bridgesa.
Limitowana kolekcja inspirowana archiwalnymi modelami i pochodzącym z Teksasu artystą – Leonem Bridgesem.

Wrangler®, jedna z najbardziej rozpoznawalnych amerykańskich marek denimowych, ogłosiła kontynuację współpracy z „Mr. Wrangler”, czyli zdobywcą nagrody Grammy, artystą Leonem Bridgesem. Kolekcja Leon Bridges × Wrangler, stworzona w ramach obchodów 75. rocznicy powstania marki, nawiązuje do legendarnych archiwalnych fasonów i osobistego życia Leona Bridgesa.

Długi, bo aż 75-letni związek Wranglera z muzyką i kowbojskim stylem życia doskonale pasuje do autentycznych teksańskich korzeni Leona Bridgesa i jego miłości do dżinsów Wrangler. Podczas swojej trasy koncertowej artysta ściśle współpracował z zespołem projektowym Wranglera, aby mieć swój twórczy wkład we wspólny projekt. Czerpał inspiracje między innymi z kultury miejskiej i współczesnej sceny muzycznej.

„Wrangler zawsze wiele dla mnie znaczył. Gdy rozpoczynałem swoją przygodę z muzyką, nosiłem dżinsy Wrangler. Jestem podekscytowany możliwością współpracy nad tą ekskluzywną kolekcją” – mówi Bridges. „Pracując z zespołem projektowym Wranglera w Greensboro w Północnej Karolinie, mogłem przejrzeć archiwalne kolekcje i wybrać oryginalne kroje. Spotykaliśmy się również w moim rodzinnym mieście – Ft. Worth w Teksasie – gdzie wybieraliśmy wykończenia i ostateczne wzory, a ja mogłem przedstawić swoje zdanie na temat wczesnych prototypów odzieży. Możliwość tak aktywnego uczestnictwa w procesie twórczym od początku do końca była dla mnie niesamowitym doświadczeniem. Ta kolekcja nie tylko mówi o  moim autentycznym przywiązaniu i miłości do Wranglera, ale również zachęca wszystkich pionierów do bycia sobą i spontaniczności”.

Osobiste akcenty Bridgesa, w tym jego inicjały „LB”, można znaleźć w misternych szczegółach całej, składającej się z 29 części kolekcji. Charakterystyczne elementy, takie jak haftowany monogram na rękawie, kieszenie z nadrukiem LB, wykończenie okuć w matowym złotym kolorze, zatrzaski i nity z logo, zdobią każdy produkt z tej kolekcji. Linia ubrań obejmuje denimowe klasyki dla niej i dla niego, takie jak dżinsy, koszule, kurtki i spódnice, a całość dopełniają nowe grafiki, wyraziste nadruki, spersonalizowane wzory laserowe i charakterystyczne wyłącznie dla tej kolekcji hafty, które łączą klasyczny dżins z wyrazistym brzmieniem.

„Zainspirowały nas doświadczenia Bridgesa z czasów początku kariery, które wraz z jego upodobaniem do produktów i historii Wrangler miały bezpośredni wpływ na tę kolekcję” – powiedziała Vivian Rivetti, wiceprezes globalny ds. projektowania w firmie Wrangler. „Pracując ramię w ramię z Leonem, udało nam się odzwierciedlić w kolekcji jego miłość do naszych klasycznych modeli i osobisty styl. Efektem jest linia ubrań, która opowiada naszą wspólną historię. Jest nam niezwykle miło, że mogliśmy mu towarzyszyć w początkach kariery i dalszej podróży jako artysty”.

Aby zaprezentować nową kolekcję i przybliżyć niesamowitą karierę i styl Bridgesa, Wrangler zorganizował imprezę podczas Nowojorskiego Tygodnia Mody. Jedną z atrakcji był prywatny, dostępny jedynie dla zaproszonych gości występ artysty. Podczas wydarzenia Leon Bridges × Wrangler ta kultowa marka denimowa zaprezentowała jedyny w swoim rodzaju token NFT Legendary-Tier, który został sprzedany na aukcji internetowej. Zaprezentowany token NFT pojawił się po wiosennej premierze cyfrowo animowanych produktów NFT Icon-Tier, w których Bridges wykonuje ruchy taneczne. Zwycięzca aukcji otrzymał wykonaną na zamówienie retro-futurystyczną walizkę, w której znajduje się jeden z dwóch zaprojektowanych specjalnie dla Bridgesa strojów denimowych Wrangler. Drugi zestaw ma artysta w swojej prywatnej kolekcji ubrań. W ubranie wszyto ukryte produkty cyfrowe, do których ma dostęp jedynie zwycięzca aukcji. W jego posiadaniu jest również jedyny istniejący cyfrowy token NFT potwierdzający własność tego dzieła na blockchainie. Można je oglądać wyłącznie na platformie LTD.INC.

Poszczególne elementy kolekcji będą dostępne w cenie od 60 do 159 $, w rozmiarach XS-XL. Można je kupić online, a także w głównych sklepach detalicznych, w tym Nordstrom, Inc., Urban Outfitters, Inc. i American Rag Cie.

Fot. Wrangler
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat