Wspólna celebracja kolekcji HUGO Blue

Nowa kampania, nowa kolekcja.
Centrum Warszawy zaświeciło się we wtorek, 21 maja, na kolor niebieski. Obsesja kobaltem dosięgnęła influencerów, gwiazdy, a także dziennikarki i dziennikarzy związanych z branżą mody. Wszystko to za sprawą premiery linii HUGO Blue, która właśnie pojawiła się w ofercie MODIVO.

Streetwearowe propozycje popularnej marki świetnie wpisują się w strategię multibrandu, który opiera swoje wartości na wyrażaniu siebie poprzez modę. Doskonale wiedzą o tym przyjaciele obu brandów, którzy wspólnie celebrowali nową kolekcję w samym centrum Warszawy, wyrażając swoją miłość do koloru niebieskiego.

Marka HUGO właśnie rozpoczęła globalną kampanię celebrującą nową kolekcję linii HUGO Blue. Nowe propozycje to coś, na co z pewnością czeka każdy fan streetwearu i nie tylko! Linia zaprojektowana na 2024 rok opiera się na trzech tendencjach w modzie kierunkach: casualu, denimie i miejskim tailoringu. Serce oferty stanowi jeans, który w nowej kolekcji przybiera różne formy i prezentowany jest na wiele sposobów – w postaci spodni, spódnic, kurtek, trenczy, koszul czy szortów. Paleta kolorów obejmuje różne odcienie błękitu, a także czerń i biel. HUGO Blue oferuje więcej miejsca na eksperymenty, a także kieruje swój przekaz do twórców zmian społecznych, którzy uznają kreatywne sposoby ubierania się jako wyraz swojej indywidualności.

Premiera linii HUGO Blue
Debiut nowej kolekcji z linii HUGO Blue rozświetlił poszczególne stolice Europy na niebiesko, a za sprawą multibrandu MODIVO wśród nich znalazła się również Warszawa. W zaaranżowanym na niebieski monochromatyczny świat klubie znajdującym się przy ulicy Henryka Sienkiewicza 7 w Warszawie w centrum Warszawy, bawiły się  dziennikarki, dziennikarze, influencerki, influencerzy i przyjaciele marki HUGO, a także multibrandu MODIVO celebrowali premierę kolekcji na modivo.pl. Nie brakowało atrakcji! Gwiazdą wieczoru był wschodzący popularny raper młodego pokolenia – Sobel, a o dobry nastrój zadbała DJ-ka Neen Nah. Wszyscy goście wydarzenia mogli wziąć czynny udział w kreowaniu nowej linii i wykonać zaproponowane przez marki tatuaże, nawiązujące do linii HUGO Blue.

Nowa kolekcja linii HUGO Blue jest już dostępna na MODIVO.

Fot. Modivo
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat