Kolekcja SHEIN X MONSE współtworzona przez duet Laura Kim oraz Fernando García, została zaprezentowana podczas kameralnego pokazu w Nowym Jorku. W ramach projektu, Kim i Garcia z MONSE stali się mentorami pięciu niezależnych designerów, którzy od dawna współpracują z SHEIN X. Kolaboracja ma na celu wsparcie organizacji Dress for Success Greater New York City, która na co dzień inspiruje kobiety do osiągania niezależności ekonomicznej poprzez zapewnienie im niezbędnej pomocy i narzędzi do rozwoju, a także biznesowego stroju, dzięki czemu mają one większą szansę na sukces w sferze zawodowej, jak i prywatnej.
MONSE została stworzona w 2015 roku przez Kim i Garcíę, kreatywnych dyrektorów artystycznych w Oscar de la Renta. Marka znana jest z innowacyjnego podejścia do mody, które przejawia się w jej kolekcjach poprzez zdekonstruowane kroje i asymetrię, tworzące odważne stylizacje idealne na dzień i wieczór. SHEIN X MONSE wspólnie przygotowali kolekcję, która łączy w sobie estetykę SHEIN z kultowym etosem marki MONSE, dodającym desingerskiego akcentu do codziennych stylizacji. Ekskluzywny drop zawiera również sylwetki modowe stworzone przez pięciu niezależnych projektantów, którzy działali pod przewodnictwem Kim i Garcii. Są nimi Oxana Goralczyk (FRA), Jade Breyon (USA), Mathilde Lhomme (FRA), Aliya Brown (USA) oraz KL Allen (USA). Zostali oni zaproszeni do projektu przez Kim i Garcię dzięki ich wcześniejszym pracom, ale także pasji oraz wyczuciu trendów. Młodzi twórcy wspólnie z mentorami stworzyli kolekcję, która oferuje klientom SHEIN styl i jakość rodem z pokazów mody – w atrakcyjnej cenie.
„W MONSE jesteśmy pasjonatami inkluzywności w modzie, dlatego zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z SHEIN X przy stworzeniu kolekcji oferującej ubrania przystępne cenowo” – mówi Laura Kim, dyrektorka kreatywna w MONSE. „Jako zwolenniczka działań Dress for Success, ta kampania była dla mnie szczególnie ważna, nie tylko celebruje kreatywność i różnorodność w modzie, lecz także wspiera inicjatywę bliską mojemu sercu. Kolekcje MONSE skupiają się na dekonstrukcji męskiej odzieży w kobiecej odsłonie. Chcemy potęgować siłę kobiet poprzez nasze projekty, sprawić, aby poczuły się odważne i gotowe na wszystko. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią projektu, który przyczynia się do wzmacniania pozycji kobiet i wschodzących projektantów.”
W ramach współpracy, marka SHEIN przekazała również grant finansowy na rzecz Dress for Success Greater New York City – środki zostaną przeznaczone na dalszy rozwój organizacji. Działania obejmą pomoc kobietom w dążeniu do sukcesu na polu zawodowym i osobistym, m.in. poprzez konsultacje, które są przeznaczone dla kobiet dążących do budowania swojego wizerunku, zwiększenia pewności siebie oraz zmiany swojej garderoby.
„Jesteśmy podekscytowani współpracą z SHEIN X i MONSE przy tej unikalnej kolaboracji, która pozwala Dress for Success Greater New York City kontynuować działania dedykowane dla kobiet i dostarczanie narzędzi niezbędnych do osiągania sukcesów zawodowych” - powiedziała Jennifer Wuerz, dyrektor Dress for Success Greater New York City. „Ta kolekcja to nie tylko przykład połączenia mody z przystępną ceną, ale także podkreślenie naszego wspólnego zobowiązania do wspierania kobiet.”
Kolekcja SHEIN X MONSE obejmuje szeroką gamę rozmiarów i produktów, w tym sukienki, kurtki, bluzki, spodnie oraz akcesoria. Wszystkie elementy kolekcji są dostępne w cenach od 6,80 PLN do 242,25 PLN. SHEIN X zachęca do dzielenia się swoimi stylizacjami w mediach społecznościowych za pomocą hashtagów #SHEINXMONSE i #SHEINXCollabs. Kolekcję SHEIN X MONSE można znaleźć na stronie SHEIN X MONSE
Fot. Materiały prasowe
Informacja prasowa