Your KAYA z nowym, unikalnym produktem

Maszynki do golenia ciała, twarzy i zakamarków, o których inni wstydzą się mówić.
Your KAYA, polska marka kosmetyków naturalnych i produktów pielęgnacyjnych, poszerza swoją ofertę o wielorazowe maszynki z wymiennymi główkami do golenia całego ciała i twarzy. To świetne rozwiązanie dla osób, które cenią sobie wysokiej jakości, wygodne, higieniczne i eko rozwiązania oraz lubią efekt gładkości.

Your KAYA od lat konsekwentnie promuje ideę akceptacji siebie i swojego ciała. W przypadku tej premiery jest nie inaczej:

– Uważamy, że włosy to indywidualna sprawa. Niektóre nasze klientki z dumą je celebrują. Są też takie, które długo wyczekiwały naszej własnej maszynki, intensywnie dając nam o tym znać na Instagramie [śmiech]. – opowiada Kaja Rybicka, współzałożycielka marki. – Wychodzimy im naprzeciw, podkreślając, że golenie to wybór. Nasze hasło „Hair? (Don’t) care” idealnie to podkreśla.

W sesji zdjęciowej promującej maszynkę Your KAYA wzięła udział Klaudia Zając (@claudiazajqc), którą na Instagramie obserwuje już 100 000 osób. Znana z ciałopozytywnych treści, na zdjęciach używa nowego produktu i goli głowę ze szczerym uśmiechem, z którego bije ogromna kobieca siła.

Marka podkreśla, że jeśli się golić, to tylko z najlepszym produktem, efektywnie i bezpiecznie. Ta maszynka może być stosowana klasycznie, by pozbyć się owłosienia z nóg i spod pach, jednak testy udowodniły, że sprawdza się również tam, gdzie ciało naturalnie się wygina, zaokrągla i fałduje – to dzięki ruchomej główce, która nachyla się pod kątem 40°. Ogolimy nią także wzgórek łonowy, wargi sromowe zewnętrzne, przestrzeń między pośladkami, a nawet skalp. Główka składa się z czterech ostrzy ze stali nierdzewnej importowanej ze Szwecji, które zapewniają wysoką precyzję podczas golenia, a także wegańskiego paska nawilżającego z aloesem, który nie rozkleja się w kontakcie z wodą, tak jak dzieje się to w przypadku popularnych maszynek.

W ofercie znajdziemy także ostrza do golenia peach fuzz, czyli meszku na twarzy, i regulacji brwi. Taki zabieg ma wartości pielęgnacyjne: gładka buzia lepiej wchłania substancje odżywcze zawarte w kremie czy serum, sprawia wrażenie promienistej, odmłodzonej i pełnej blasku oraz stanowi równą, jednolitą bazę pod makijaż.
Magda Mach, Head of Brand and Communication w Your KAYA, podkreśla, że ta premiera pozwoli klientkom stworzyć pełną, kompleksową rutynę golenia ciała z wykorzystaniem produktów marki:

– Idąc tropem naszych bestsellerów, czyli peelingu intymnego, łagodnego kremu do golenia i olejku intymnego, opracowaliśmy najefektywniejszą, kilkuetapową rutynę golenia, idealną dla osób ze skórą wrażliwą. Klientki piszą do nas, że na zawsze pożegnały podrażnienia, czerwone krostki i truskawkowe nogi. To jest dla nas najlepsza recenzja!

Nowe maszynki Your KAYA do golenia całego ciała oraz twarzy są już dostępne online na stronie marki, również w wygodnej subskrypcji – to idealny sposób na to, by zawsze mieć pod ręką świeże ostrza i uniknąć sytuacji, w której na ostatnią chwilę musimy użyć tępej maszynki. Wybierając zakup subskrypcyjny, klientki otrzymują 15% stałej zniżki na główki do golenia. Znaleźć je można także w sklepie stacjonarnym na ul. Mokotowskiej 28 w Warszawie.

Fot. Your KAYA
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat