Zabłyśnij jak gwiazda

  • Kategoria DomAGD
  • 2011-03-28
W tym roku, Electrolux rozpoczyna współpracę z Festiwalem Filmowym w Cannes.
W tym roku, Electrolux, wiodący producent urządzeń gospodarstwa domowego i urządzeń profesjonalnych, rozpoczyna współpracę z Festiwalem Filmowym w Cannes.

Podczas 64. Festiwalu, który odbędzie się w dniach 11-22 maja b.r., Electrolux wraz z zespołem specjalistów zaoferuje organizatorom wsparcie w dziedzinie mody, kulinariów i stylu życia. Założeniem firmy jest pokazanie klientom, że oni sami mogą bez trudu stworzyć we własnym domu atmosferę jak w Cannes, korzystając ze wskazówek profesjonalistów i urządzeń Electrolux.

„Jesteśmy naprawdę podekscytowani możliwością współtworzenia magii towarzyszącej festiwalowi w Cannes i szansą przekazania tego źródła inspiracji naszym klientom”, powiedział Robert Jan Galema, Senior Vice President Product and Brand w firmie Electrolux. „Dzięki temu wydarzeniu, będziemy mogli zachęcić naszych konsumentów do używania sprzętu marki Electrolux, w celu stworzenia eleganckiej, francuskiej atmosfery w ich własnym domu”.

Electrolux będzie odpowiedzialny za zaplecze gastronomiczne na specjalne okazje, takie jak gala rozpoczynająca oraz obiady w trakcie trwania Festiwalu. Ponadto firma Electrolux zapewni olśniewający wygląd kreacji gwiazd na czerwonym dywanie. W tym celu udostępnione zostaną pralki i suszarki firmy Electrolux ze specjalnymi programami do prania tkanin delikatnych. Dodatkowo, firma będzie brała udział w tworzeniu wspólnej przestrzeni Festiwalu Filmowego w Cannes. Electrolux będzie pomagał w aranżacji miejsc, w których odbywać się będą uroczyste kolacje, konferencje prasowe i obiady.

Electrolux stworzy także specjalny pawilon, gdzie zorganizuje m.in. finał konkursu „Le Menu de Cannes”. Le Menu de Cannes, to konkurs w którym drużyny złożone z szefa kuchni, stylisty i projektanta z dwóch krajów: Rosji i Francji rywalizują o to, która z nich przygotuje lunch na obrady jury. W tym roku przewodniczącym jury został Robert de Niro.

Współpraca z Festiwalem Filmowym w Cannes jest częścią nowego podejścia marketingowego firmy Electrolux, skoncentrowanego na nawiązaniu dialogu z konsumentami. Dialog ten będzie się odbywał za pomocą wielu różnych kanałów, ponieważ nie jest możliwe zaproszenie wszystkich konsumentów do Cannes. „A więc postaramy się przenieść Cannes do domów naszych użytkowników” – mówi Neli Gannon, Director of Marketing Expertise, odpowiedzialny za komunikację marketingową. „Użytkownicy będą mogli poczuć klimat Cannes poprzez interakcję z nami: na imprezach w całej Europie, on-line za pośrednictwem witryn internetowych. Będziemy także współpracować z prasą, radiem i telewizją oraz aktywnie działać na Facebooku. W ten sposób będziemy w stanie dać im możliwość zajrzenia za kulisy festiwalu oraz pokazać w jaki sposób mogą tworzyć wyjątkowe chwile we własnym domu”.




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat