Zadbane dłonie o każdej porze roku

Trwa najnowsza kampania marki Cztery Pory Roku.
Trwa kampania marki Cztery Pory Roku „Zadbane dłonie o każdej porze roku” skierowana do osób dbających o kondycję i urodę swojej skóry. Jej celem jest zwrócenie uwagi na konieczność pielęgnacji dłoni w każdym momencie, a szczególnie w okresie zimowym, aby uniknąć przesuszeń i szorstkości. Za strategię mediową w kanałach digital oraz obsługę kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Media Choice.

Jakość znana od pokoleń
Cztery Pory Roku to polska marka kosmetyków pielęgnacyjnych, która od lat łączy tradycję z nowoczesnością i prostotą. Ich kultowych kremów od rąk nie trzeba nikomu przedstawiać. To klasyk, który znajduje swoje miejsce na niejednej łazienkowej półce w domach wielu Polek.

Zadbane dłonie o każdej porze roku
Dłonie są naszym narzędziem do codziennych czynności, dlatego ważne jest, aby o nie dbać przez cały rok. Niestety, często zapominamy o ich pielęgnacji, co prowadzi do suchej, pękającej i zaczerwienionej skóry. Zimą mróz i suche powietrze w ogrzewanych pomieszczeniach powodują, że dłonie szybko tracą wilgoć, co może przysparzać nam wielu problemów. Aby im zapobiec, należy zadbać o regularne nawilżanie i ochronę przed czynnikami zewnętrznymi. Można to zrobić, stosując odpowiednie kosmetyki do rąk. Kremy glicerynowe Cztery Pory Roku to idealny wybór, gdy dłonie wymagają porządnej dawki nawilżenia i specjalnej ochrony przez cały dzień. Szeroka gama dostępnych produktów odpowie na wszelkie potrzeby, bez względu na to, czy potrzebujemy odżywienia, wygładzenia czy też wzmocnienia płytki paznokci.

Zróżnicowane działania w sferze digital
Kampania obejmuje szereg działań dopasowanych do celów kampanii, takich jak reklamy display w aplikacjach mobilnych skierowanych do Smart Shopperów, umożliwiających przeglądanie gazetek reklamowych różnych sieci handlowych oraz tworzenie list zakupowych; reklamy zasięgowe emitowane w mediach społecznościowych do określonej grupy docelowej, czy też działania display realizowane na portalach horyzontalnych oraz wertykalnych. Docelowo prowadzone działania mają za zadanie budować wizerunek marki oraz jej rozpoznawalność w grupie docelowej. – mówi Marek Śnioch (Senior Media Planner w Media Choice), który odpowiedzialny jest za działania w zakresie planowania mediów. Z kolei koordynacją projektu i kontaktem z klientem zajmuje się Sandra Łangowska-Machnik (New Business Manager).

Fot. Cztery Pory Roku
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat