ZEW for men dostępne w kolejnych krajach

Polska marka kosmetyków podbija nowe rynki w Europie i Azji.
Jesień 2020 roku to dla marki ZEW for men kolejny krok milowy w ekspansji zagranicznej i wkroczenie na nowe rynki Europy i Azji.

Produkty ZEW for men są teraz dostępne także w perfumeriach Douglas w Hiszpanii, Niemczech, Estonii i na Łotwie, a od listopada będą również w Rumunii i na Litwie. Marka rozpoczęła także sprzedaż w Skandynawii za pośrednictwem platformy Lyko oraz w Azji na Flexlane.

W ZEW for men działamy lokalnie, ale sięgamy globalnie. Nasze produkty produkowane są w Polsce, ale dystrybuujemy je na cały świat, a naszym celem jest sprzedaż na wszystkich kontynentach.

W ubiegłych miesiącach ZEW for men rozszerzyło ofertę na zagranicznych rynkach poprzez Zalando Beauty oraz Amazon. Teraz dodaliśmy do tego grona popularny skandynawski serwis Lyko i azjatycki Flexlane. Produkty ZEW for men klient znajdzie już też w perfumeriach sieci Douglas w Hiszpanii, Niemczech, Estonii i na Łotwie, a od listopada także w Rumunii i na Litwie – mówi Marcin Mróz, Head of Sales ZEW for men.

W Polsce oferta ZEW for men dostępna była do tej pory w sklepie online marki, w sieci perfumerii Douglas, w wybranych barbershopach w całym kraju oraz w sklepach multi-brandowych online i stacjonarnych. W październiku 2019 r. marka weszła na platformę zakupową Zalando Beauty, a od czerwca 2020 r. jest także dostępna w serwisie Amazon, dzięki czemu produkty ZEW for men można kupić w Niemczech, Szwecji, Włoszech, Szwajcarii, Danii, Holandii, Austrii i Belgii, oraz we Francji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii i Meksyku.

Strategia sprzedażowa marki zakłada rozwój dystrybucji o kolejne kraje i kanały online – ZEW for men stale kontynuuje swoją dynamiczną ekspansję zagraniczną. Polska marka rozszerzyła współpracę z siecią perfumerii Douglas na Łotwę, Estonię, Hiszpanię oraz Rumunię, a dzięki rozwoju sprzedaży o nowe kanały online oferta ZEW for men dostępna jest także w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Danii, Niemczech, Austrii i Luksemburgu na stronie Lyko.com oraz w Hongkongu, Singapurze i Makau za pośrednictwem Flexlane.

W ofercie marki za granicą znajdują się flagowe produkty z linii: oczyszczającej z węglem drzewnym z Bieszczad oraz pielęgnacyjnej – z łagodzącą czarną hubą, a także akcesoria do pielęgnacji zarostu. Zagraniczni klienci mogą zakupić takie bestsellerowe produkty marki jak: mydło do brody z węglem drzewnym, mydło 3 w 1 do twarzy, ciała i włosów, balsam do brody, cytrusowy olejek do brody czy balsam po goleniu z czarną hubą.

Stałe rozszerzanie dystrybucji o kolejne rynki zagraniczne pozwala nam dotrzeć do coraz szerszego grona klientów, którzy szukają wysokiej jakości kosmetyków i akcesoriów dla mężczyzn. Dzięki temu kolejne osoby mogą poznać naszą historię i skorzystać z niezwykłych właściwości polskich składników aktywnych, takich jak węgiel drzewny z Bieszczad czy czarna huba – zwana „diamentem puszczy”. Bardzo nas cieszy, że nasza obecność w coraz liczniejszych krajach to jednocześnie promocja polskich kosmetyków i tak pięknych miejsc, jak Bieszczady, które często nazywane są ostatnimi dzikimi górami w Europie  – dodaje Marcin Mróz, Head of Sales ZEW for men.

Fot. ZEW for men
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat