Ziko Dermo zaprasza na serię wideoporad z dermatologiem

Kontynuacja ogólnopolskiej akcji społecznej #PIELEGNUJENIEFILTRUJE.
W drogeriach Ziko Dermo od maja trwa akcja społeczna #pielegnujeniefiltruje, która cieszy się ogromnym zainteresowaniem. W badaniu społecznym na temat samoakceptacji i świadomej pielęgnacji realizowanym przez Ziko Dermo we współpracy z agencją badawczą BCMM – badania marketingowe wzięło udział już ponad 7 tysięcy osób.

Drogeria Ziko Dermo prowadzi szereg działań edukacyjnych, a ich nową odsłoną jest udostępnienie serii wideoporad z Doktor Nauk Medycznych Dermatolog Magdaleną Podolec-Rubiś, które można już oglądać na kanale YouTube Ziko Uroda i Zdrowie oraz stronie Ziko Dermo.

Akcja #pielegnujeniefiltruje została zorganizowana przez drogerie Ziko Dermo, aby propagować pozytywne podejście do własnego wizerunku oraz zdrowej i świadomej pielęgnacji. Jednym z filarów akcji jest badanie społeczne prowadzone z agencją badawczą BCMM badania marketingowe. W ciągu zaledwie miesiąca 7 100 klientów wypełniło ankiety i odpowiedziało na szereg pytań dotyczących samoakceptacji, aktywności w social mediach, korzystania z filtrów upiększających, podejścia do własnego wizerunku czy stylu życia i stosowanej rutyny pielęgnacyjnej. Badanie będzie prowadzone do końca sierpnia, a w październiku 2023 roku Ziko Dermo opublikuje raportu podsumowujący.

Drugim ważnym filarem akcji #pielegnujeniefiltruje jest kampania edukacyjna, do której zaproszeni zostali specjaliści z zakresu psychologii, trychologii, dietetyki i dermatologii. Na stronach drogerii Ziko Dermo oraz na kanale YouTube Ziko Uroda i Zdrowie pojawiła się seria wywiadów prowadzonych przez Magdalenę Wieliczko dermokonsultantkę Ziko Dermo z Panią Doktor Nauk Medycznych Dermatolog Magdaleną Podolec-Rubiś. W filmach poruszone zostały tematy dotyczące problemów skórnych jak suchość skóry, trądzik czy przebarwienia, zagadnień związanych z dbaniem o skórę głowy i odpowiednią profilaktyką. Pani Doktor udzieliła również wyczerpujących odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z pieprzykami, piegami, przebarwieniami czy ochroną przeciwsłoneczną.

Akcja #pielegnujeniefiltruje spotkała się z dużym zainteresowaniem. Powszechny trend stosowania filtrów w mediach społecznościowych oraz wynikające z niego problemy są zauważane przez Klientki Ziko Dermo i w ich ocenie dotyczą wielu osób, które nie decydują się na publikację zdjęcia bez użycia filtra. Ukrywanie się za takim kamuflażem tylko teoretycznie podnosi poczucie własnej wartości, a często w zaciszu własnej łazienki nie wytrzymuje konfrontacji z rzeczywistością. Wywołuje to wyimaginowane, często zbędne potrzeby z zakresu medycyny estetycznej. Pamiętajmy, że najważniejsza jest nasza samoakceptacja, a konsultacja z ekspertem może pomóc w uzyskaniu satysfakcjonującego nas wizerunku za pomocą bezinwazyjnej pielęgnacji właściwymi kosmetykami. -  mówi Beata Orlicka Koordynator ds. Promocji i Sprzedaży Dermokosmetyków.

Oprócz cyklu wideoporad z dermatologiem na stronie zikodermo.pl można znaleźć sporo wiedzy z zakresu zdrowej pielęgnacji w specjalnie wydzielonej sekcji pod takim samym tytułem. Jest to wyjątkowy dział z edukacyjnymi Landing Page’ami, z którego można dowiedzieć się więcej na temat cellulitu, skóry atopowej, zmarszczek czy menopauzy. Cały czas na kanałach social media (Facebook, Instagram, You Tube) publikowane są krótkie filmy i animacje poruszające tematykę urody i zdrowia jak: Porady Pielęgnacyjne, Dobre Nawyki czy Fakty, czy Mity.

Szczegóły dotyczące akcji znajdują się na stronie marki Ziko Dermo i w materiałach promocyjnych.  

Fot. Ziko Dermo
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat