Najnowsza kolekcja Deni Cler wiosna/ lato 2023 inspirowana gwiazdami kina

Klasyczne garnitury, cukierkowe sukienki a’la pin up girl oraz lśniące, długie suknie to zaledwie cząstka tego, co zaprezentowała dla nas marka Deni Cler na nadchodzący sezon.

Po obejrzeniu prezentacji najnowszej kolekcji Deni Cler chciałoby się zaśpiewać – parafrazując słowa zespołu Quorum – „Panie, panowie to był wspaniały pokaz, to był pokaz! Ach, co za pokaz!”. Ach, czy którakolwiek z nas nie chciałaby choć raz założyć odważnej, różowej sukienki i zatańczyć w niej niczym Marylin Monroe w „Niagarze”? Czy znajdzie się kobieta, która nie marzyła o tym, aby założyć seksowną małą czarną i przejść się ulicami miasta niczym Audery Hepburn w „Śniadaniu u Tiffany’ego”? Jeżeli chcecie poczuć się niczym gwiazdy rodem z Hollywood, przyjrzyjcie się propozycjom od Deni Cler.

Tytuł najnowszej kolekcji – „Magia kina” – w całości oddaje ducha nowej kolekcji, której patronują największe gwiazdy światowego kina. To właśnie nimi inspirowali się projektanci, tworząc zaprezentowane propozycje, z których każda kobieta wybierze coś dla siebie niezależnie od wieku, preferowanego stylu czy prowadzonego trybu życia. Prezes Deni Cler, Iwona Kossman, tak na wstępie powiedziała o współczesnej modzie: „Tegoroczna moda łączy dwa nurty: pragnienie poczucia bezpieczeństwa i potrzebę ubioru na specjalne okazje, które wreszcie pojawiły się w zeszłym roku jak pójście do biura czy wieczorne wyjścia. Wciąż ważny jest nurt „mody domowej” i zoomlook bo często pracujemy hybrydowo. Mimo trudnej sytuacji makroekonomicznej marki premium jak Deni Cler starają się kreować modę odważną. Konsumenci szukają rzeczy uniwersalnych, wygodnych i na specjalne okazje.”

Patrząc na propozycje marki, ciężko się z tymi słowami nie zgodzić. Na kolekcję złożyło się sześć grup tematycznych, a każdej z nich patronowała jedna z gwiazd kina. Inspiracją dla pierwszej z nich była Monica Belluci – ciemnowłosa piękność o owalnej twarzy i wyrazistych rysach – znana z takich filmów jak „Fantazje” , „Apartament” czy „Asterix i Obelix misja Kleopatra”. W tej grupie przeważały kreacje eleganckie i formalne, wysmakowane, które będą idealnym wyborem na spotkania służbowe. Znajdziemy tu kostiumy i sukienki w stonowanych kolorach  - głównie odcieniach niebieskości i beżu – z dużą ilością graficznych wzorów.

Druga linia ubrań została zainspirowana Kate Blanchett – piękną i delikatną blondynką, której jednak  nie brakowało śmiałości; laureatką Oscarów za role w „Blue Jasmine” i „Aviatorze”. Propozycje natchnione jej osobowością są wyważonym połączeniem klasyki i odwagi, z czego pierwsza przejawia się w konstrukcjach (eleganckie garnitury, ponadczasowe komplety i sukienki), a druga – w kolorystyce, bowiem dominują tu modele w odcieniach limonki, żółci, lawendy.

Trzeciej grupie patronowała piękna, ponętna i odważna Brigitte Bardot – symbol seksapilu lat 50. i 60. znana przede wszystkim z erotycznej sceny tańca na stole w filmie „I Bóg stworzył kobietę”, która przyniosła jej zresztą międzynarodową sławę. Ubrania z tej linii należą do nurtu mody sport – glam łączącą w sobie sportowy styl z eksponowaniem kobiecości. Kolory, na które postawili projektanci to biel, pomarańcz, metaliczny granat.

W czwartej linii ubrań dominują lekkie  sukienki w odważnych, kwiatowych wzorach; piękna i gorąca kolorystyka oddająca hiszpański temperament. W zdobieniach użyto hafty podkreślające piękno i oryginalność kreacji. Patrząc się na propozycje tych sukienek aż chciałoby się włożyć jedną z nich i udać się do klubu z latynoską muzyką, gdzie w rytmie gorących rytmów można oddać się bez reszty tańcom, przerywanym popijaniem sangrii. Oczywiście linia ta została zainspirowana egzotyczną pięknością Penelope Cruz znaną m.in. z „Vicky Christina Barcelona”.

Piąta linia należy do Audery Hepburn – ikony kina i mody uznaną za legendę Hollywood; kobietę piękną, o wyrazistej urodzie, znaną m.in. ze „Śniadania u Tiffany’ego” czy z „Jak ukraść milion dolarów”. Ubrania inspirowane jej osobowością są niezwykle delikatne, romantyczne w różnych odcieniach beżu, bieli i szarości.

Ostatniej, ale najbardziej wyróżniającej się grupie, przewodzi niezapomniana, seksowna, onieśmielająca Marylin Monroe – ikona mody, stylu, kina. Kreacje inspirowane gwiazdą to frywolne sukienki w soczystych odcieniach różu i czerwieni.

Wspaniałości temu niesamowitemu pokazowi, zorganizowanym zresztą w niezwykle klimatycznym miejscu, czyli w Centrum Kreatywności w Warszawie, dodawały zaproszone gwiazdy. Na pokaz przybyły osobowości znane z polskiego show – biznesu  m.in. Agnieszka Więdłocha, Katarzyna Glinka, Katarzyna Skrzynecka, Malwina Wędzikowska, Małgorzata Ohme, Maciej Orłoś, Mateusz Szymkowiak, Joanna Racewicz czy Patricia Kazadi. Występ uświetnił występ Małgorzaty Bańki oraz piękna muzyka znana wszystkim z filmów z udziałem gwiazd patronującym kolekcji.

DENI CLER to włoska marka należąca do firmy Deni Cler Group S.A., dostępna w 51 salonach własnych i multibrandowych oraz na stronie www.denicler.eu.

Zdjęcia z pokazu oraz fotografie gwiazd możecie obejrzeć w naszej galerii.

Anna Stasiuk
(anna.stasiuk@dlalejdis.pl)

Fot. Anna Stasiuk

Powrót strony głównej galerii zdjęć
Pokaz Deni Cler
Pokaz Deni Cler
Pokaz Deni Cler
Pokaz Deni Cler
Pokaz Deni Cler
Pokaz Deni Cler
Pokaz Deni Cler
Pokaz Deni Cler
Pokaz Deni Cler
Pokaz Deni Cler
Pokaz Deni Cler
Pokaz Deni Cler
Pokaz Deni Cler
Pokaz Deni Cler
Pokaz Deni Cler
Pokaz Deni Cler
Pokaz Deni Cler
Pokaz Deni Cler
Pokaz Deni Cler
Pokaz Deni Cler
Pokaz Deni Cler
Powrót strony głównej galerii zdjęć

Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat