Przyjdź na Xperience

Zaprojektuj nową rzeczywistość.
4 listopada w warszawskiej Fabryce Norblina pojawi się specjalna strefa Xperience - wyjątkowa przestrzeń doświadczania wirtualnej rzeczywistości.

Goście wydarzenia będą mieli okazję zaprojektować za pośrednictwem Midjourney AI własną wizualizację obrazów, na podstawie wprowadzonych przez siebie słów.  Po Warszawie innowacja technologiczna odwiedzi także Katowice, Gdańsk i Kraków.

Już w listopadzie w 4 wybranych lokalizacjach w Polsce, powstanie niespotykana dotąd przestrzeń z interaktywnym doświadczeniem Xperience, wykorzystującym nowoczesną technologię opartą na sztucznej inteligencji. Zaaranżowana specjalnie na tę okazję strefa Xperience, bazować będzie na Midjourney wspartym przez zastosowanie ekranów i luster, co umożliwi gościom nie tylko zaprojektowanie własnej rzeczywistości.

“Chcemy umożliwić uczestnikom wydarzenia zaprojektowanie swojego własnego świata X2 za pomocą sztucznej inteligencji. Chętni na tablecie wybiorą z chmury tagów kilka kluczowych fraz. Za pomocą AI Midjourney, na ich podstawie stworzony zostanie obraz, który stanie się tłem animacji. Uczestnicy będą mogli w łatwy sposób wpływać na jej kształt za pomocą ruchów rąk. Tym samym każdy uczestnik zabawy stanie się projektantem, a jego myśli zamienią się w sztukę” - mówi Emilia Błaszczak, Business Director w 180heartbeats + JUNG v MATT, agencji odpowiedzialnej za koncepcję kreatywną, realizację i promocję wydarzeń Xperience.

Xperience oprócz Warszawy odwiedzi również:

  • Katowice – 10 listopada, Spodek - w ramach festiwalu muzyki elektronicznej Mayday. Wstęp na wydarzenie jest biletowany.
  • Gdańsk – 18 listopada, Stacja Food Hall, bar Peron 5.
  • Kraków - 26 listopada, Forty Kleparz. Wstęp na wydarzenie jest biletowany.

Oprócz głównej atrakcji wieczoru nie zabraknie licznych aktywacji intensyfikujących doznania artystyczne. Na miejscu uczestnicy będą mogli wziąć udział w zabawie polegającej na szukaniu X w formie QR code, pod którym kryć się będą atrakcyjne nagrody.

Impreza tylko dla osób pełnoletnich. Początek wydarzenia w Warszawie około godziny 19.

Za strategię, koncepcję i realizację, PR, obsługę social media oraz  współpracę z influencerami, a także produkcję wydarzenia odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.

Fot. Materiały prasowe
Informacja prasowa

Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat