Agnieszka Kaczorowska szuka pracowników do swojej szkoły tańca!

Szkoła Tańca Agnieszki Kaczorowskiej szuka pracowników.
Idealny pracownik jest kompetentny, spójny z wartościami firmy i chętny do realizowania jej misji. Gdzie go znaleźć? Jakie kryteria podczas rekrutacji przyjąć?

Te pytania, tak jak wielu młodych przedsiębiorców, stawiała sobie popularna aktorka i tancerka Agnieszka Kaczorowska, która już we wrześniu otwiera swoją szkołę tańca - Danceworld By Agnieszka Kaczorowska. Zamiast spędzać długie godziny na poszukiwaniu odpowiedzi, zdecydowała się zaufać profesjonalistom i poprosić doświadczoną firmę rekrutacyjną o wsparcie w skompletowaniu swojej kadry.

Umiejętność delegowania zadań to jedna z kluczowych kompetencji ludzi sukcesu. Nie marnują oni czasu na aktywności, w których nie są ekspertami, tylko zlecają je osobom lub firmom specjalizującym się w danej dziedzinie. Takie podejście to oszczędność energii oraz pieniędzy, a także wyeliminowanie niepotrzebnych rozczarowań wynikających z działania opartego na metodzie „prób i błędów”. Zaoszczędzone godziny przedsiębiorcy  mogą wykorzystać na rozwijanie swoich biznesów i szlifowanie talentów, za które są wynagradzani.

- Otworzenie własnej szkoły tańca było moim marzeniem od dziecka. Nareszcie jestem gotowa, aby ten cel zrealizować. Już od września rusza Danceworld by Agnieszka Kaczorowska - wyjątkowe miejsce, w którym dzieci, młodzież i dorośli będą mogli rozwijać swoją pasję do tańca pod opieką najlepszych instruktorów w Polsce. Pozyskanie kadry powierzyłam agencji rekrutacyjnej Jobhouse, której ufam całym sercem i wiem, że z ich pomocą znajdziemy najlepszych specjalistów. Jestem profesjonalistką i do współpracy także wybieram profesjonalistów - stwierdza Agnieszka Kaczorowska.

Wybór firmy, której chcemy powierzyć proces rekrutacji nie jest łatwy. Przede wszystkim należy sprawdzić jej wiarygodność. Każde pośrednictwo działające legalnie w Polsce musi posiadać wpis do krajowego rejestru agencji zatrudnienia prowadzonego przez marszałka województwa. Kolejna rzecz to opinia na rynku - najlepsze firmy dysponują referencjami od swoich klientów i mogą pochwalić się współpracą ze znanymi markami.

- Poznanie potrzeb klienta to pierwszy krok do udanej współpracy. Dokładamy najwyższych starań, aby klienci byli zadowoleni z naszych usług, ponieważ wiemy, że to oni są najlepszymi ambasadorami naszej firmy. Mogę śmiało powiedzieć, że dobrze wykonana praca owocuje kolejnymi zleceniami pozyskanymi w drodze rekomendacji. Obecnie współpracujemy ze światowymi brandami, takimi jak: SEPHORA, Google, Open'er Festival, BaByliss Polska czy Uber. Bardzo się cieszę, że będziemy mogli pomóc Agnieszce Kaczorowskiej w spełnieniu jej marzenia – mówi Natalia Bogdan, Prezes Agencji Jobhouse.

Fot. Jobhouse
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat