Ale już 1925 roku powstały pierwsze płócienne trampki, która stała się ich znakiem rozpoznawczy. W tych czasach był to szalenie innowacyjny produkt.
W ciągu zaledwie kilku lat SUPERGA sprzedawała już ponad tuzin modeli – dedykowanych do uprawiania wielu dyscyplin sportowych - koszykówki, tenisa, yachtingu oraz gimnastyki. Rozwój postępował niezmiernie szybko, a trampki stawały się coraz bardziej popularnym obuwiem. W latach 60-tych marka produkowała ok. 12 milionów butów rocznie.
Z czasem portfolio firmy poszerzało się – w tatach 70-tych, wprowadzono skórzane modele oraz przeciwdeszczowe obuwie ochronne z gumy. Jednak niezmiennie od wielu lak niezaprzeczalnym best-sellerem jest model 2750, którym obecnie można kupić w niemal każdym kolorze, deseniu, wzorze oraz w wersji vintage (celowo postarzanej), a także wykonany ze skóry. Najbardziej lubianymi kolorami są klasyczne; ecri, biały, granat i czarny.
W tym sezonie marka przeżywa swój renesans – przy wiosenno-letniej kampanii współpracowano z Alexą Chung – jadną z najlepszych na świecie modelek i ikona stylu.
Nowością na rynku są motywy narodowe – trampki z flagą. W Polsce dostępne w barwach Włoch, USA i Jamajki. W tym modelu zaskakuje idealne odwzorowanie flagi także na podeszwie.
SUPERGA rozpoczęła współpracę z firmą Disney – tworząc trampki przedstawiając postaci z komiksów, bajek i superbohaterów – np. Myszkę Miki, Kaczora Donalda czy Supermana.