"Always Pushing"

Nowa kampania Vans z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet
Vans, z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, wybiera Lizzie Armanto jako katalizator zaangażowania Vans w rozwój deskorolki. W ramach kampanii zatytułowanej "Always Pushing", Vans będzie przez cały rok publikować historie, koncentrując się na twórcach, którzy przesuwają granice tego, co jest możliwe - na deskorolce i poza nią, a co najważniejsze, są innowatorami, którzy odkrywają nowe wymiary tego, jak marka będzie rozwijać się w przyszłości.

​​Po udanej premierze OTW by Vans, która wprowadziła nowy wyraz instalacji deskorolkowej w sztukę, Vans kontynuuje ewolucję, nie tylko utrzymując konsumenta w centrum uwagi, ale także angażując sportowców, którzy popychają markę do przodu. Tym razem odblokowuje swoją wizję skateboardingu z Armanto.

"Naszą misją jest inspirowanie i wzmacnianie naszych konsumentów do życia poza ścianą" - mówi Drieke Leenknegt, globalny dyrektor ds. marketingu Vans. "Dla nas Lizzie uosabia swobodny sposób myślenia naszej marki. W ciągu ostatniej dekady zmieniała paradygmat skateboardingu i jest ostatecznym uosobieniem tego, co oznacza postęp w sporcie, w życiu osobistym i, co najważniejsze, w kulturze. Nie ma nikogo lepiej przygotowanego do kształtowania przyszłości Vans niż ona".

Armanto jest pionierką w świecie skateboardingu, znaną z przełomowych osiągnięć i niezachwianego zaangażowania w przesuwanie granic tego sportu. Jako jedna z najbardziej wpływowych skateboardzistek swojego pokolenia, Armanto na nowo zdefiniowała to, co jest możliwe na deskorolce i zainspirowała innych do nieustraszonego realizowania swoich pasji.

W pierwszym rozdziale kampanii "Always Pushing" Armanto współpracuje z Vans, aby podkreślić osoby, które zainspirowały ją do pójścia naprzód. Reżyserka Claire Arnold, która prowadziła kreatywną pracę w środowiskach mody, rozrywki i sztuki, przedstawia Armanto i społeczność, która ją otacza, w tym Evę Armanto (mamę), Mami Tezukę (skateboardzistkę), Daniego Millera (muzyka) i Alisę Ueno (DJ-kę/piosenkarkę).

Zaangażowanie firmy Vans na rzecz konsumentów polega na postępie, który przybiera różne formy i kształty, takie jak projektowanie produktów przeznaczonych do jazdy na deskorolce i nagrody w konkursach. "To ekscytujący początek tego, co czeka Vans w tym roku" - mówi Armanto. "Naprawdę wierzę, że razem możemy sprawić, że skateboarding będzie bardziej inkluzywny dla kobiet w następnej dekadzie. To jest nasz czas i chcę nadal odblokowywać ten sport dla następnego pokolenia kobiet".  

Vans jest podekscytowany, że może powitać przyszłe pokolenie fanów, aby zaangażować się w opowiadanie historii na nowe sposoby i formy, a co ważniejsze, zobaczyć siebie w szeregu osób reprezentujących markę.  

Fot. Vans
Informacja prasowa













Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat