Black Friday z eobuwie

#eobuwiexBlackFridayParty - jak świętujemy Czarny Piątek.
10 listopada 2021r. marka eobuwie.pl zorganizowała w sercu Warszawy event poświęcony Black Friday – największej akcji rabatowej w roku. Maffashion, Roksana Kwiatkowska czy Kasia Mikołowicz – to tylko część z gości, którzy pojawili się na imprezie w praskiej Kotłowni.

Black Friday to największe i najważniejsze święto zakupów. Z tej okazji eobuwie.pl zaprosiło influencerów, internetowych twórców, osoby związane z mediami, branżą fashion i swoich klientów do wspólnego świętowania. #eobuwiexBlackFridayParty ściągnęło do stolicy miłośników mody, którzy mogli nie tylko poznać ofertę produktową brandu, ale i posłuchać wyjątkowej muzyki na żywo. Na imprezie wystąpił Maciek Konca (@kotojelen) i Deemz (@deemzbeatz). Headlinerką była Reni Jusis z DJ-skim setem. W wydarzeniu wzięli udział m.in.: Agnieszka Skrzeczkowska, Karolina Brzuszczyńska, Maciej Musiałowski, Julia Pośnik, Magdalena Bilich, Klaudia Woźniak, Magda Nawrotek, Julia Ziółkowska, Kate Zach.

Zaproszeni goście bawili się w industrialnych przestrzeniach praskiej Kotłowni, położonej w samym centrum warszawskiego kompleksu Soho Factory. Obiekt o bogatej historii i klimacie nowojorskich loftów wypełniły neony, ekspozytory i instalacje, nawiązujące do estetyki lat 80. i 90. Motywem przewodnim imprezy było disco. Dress code w stylu #JustShine” zainspirował gości – tego wieczoru królował brokat i cekiny.

Przestrzeń zapewniła swobodę aranżacyjną, specjalnie na tę okazję stworzone zostały podświetlone strefy ekspozycji produktów, w tym konstrukcja z neonów. Atrakcyjne insta spoty zachęcały do robienia zdjęć, a na gości czekały autorskie drinki, nawiązujące do klimatu eventu.

Impreza stanowiła inaugurację Black Friday. W ramach święta zakupów, od 22 do 28 listopada klienci multibrandowej platformy będą mogli skorzystać z rabatów aż do -70%.

Najmodniejsze produkty i topowe marki w ofercie eobuwie
Oferta multibrandowej platformy eobuwie to już ponad 177 tys. produktów od 580 marek, w tym casualowych, sportowych i premium. Podczas #eobuwiexBlackFridayParty zaproszeni goście obejrzeli topowe artykuły z portfolio marki.

W spotach promujących kampanię FW2021/22 eobuwie.pl podkreślało, jak ważne w życiu są buty. Nie tylko towarzyszą nam w codziennych aktywnościach. Ich zakup jest często początkiem nowej historii. Marka odpowiada na potrzeby wszystkich grup konsumentów: tych, którzy prowadzą intensywny tryb życia, są aktywni sportowo, tych, którzy preferują praktyczne i uniwersalne rozwiązania czy z uwagą śledzą i czują modowe trendy. Ta różnorodność była też widoczna podczas eventu #eobuwiexBlackFridayParty.

Wśród zaprezentowanych modeli znalazły się propozycje od cenionych brandów – m.in. L37, Guess, Steve Madden, Dr. Martens czy marki własnej eobuwie.pl, linii sygnowanej przez hollywoodzką gwiazdę, Evę Longorię. Nie zabrakło modeli must have, jak np. metalicznych, połyskujących botków, kozaków z wysoką cholewką, szykownych szpilek czy uniwersalnych, ponadczasowych sneakersów i traperów.

Proponowana różnorodność zachęca do zabawy trendami. Marka inspiruje i dba o to, by proces zakupowy był maksymalnie prosty i przyjemny, decyzje pozostawia zaś klientom, aby każdy mógł kierować się swoim własnym, indywidualnym stylem.

Fot. eobuwie.pl
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat