Jej twarzą została seksowna modelka Paula Bułczyńska z agencji Gaga Models.
Po eksplozji kolorów i printów w kampanii z udziałem aktorki Marty Wierzbickiej oraz wyrazistej w stylistyce sesji z Marceliną Zawadzką, subtelna i naturalna Paula ucieleśnia kolejny typ kobiety Dalii. W dossier modelki znajdziemy m.in. edytoriale w magazynach GQ Italia, Cosmopolitan UK czy K Mag oraz odważną kampanię marki Shameless. Różne oblicza piękna i kobiecość jako siła, która tkwi w naszej delikatności i naturalności - to główny przekaz marki.
Kolekcja w zgodzie z naturą
Kolekcja "Be beauty" to dominacja lekkich materiałów, miętowej, wrzosowej i malinowej bielizny. Jeśli biel to raczej złamana, wpadająca w ecru. Nierzadko pojawiają się subtelne, transparentne wstawki – siateczki, koronki oraz tiulowe elementy. Stroje kąpielowe z kolekcji "Wild nature", to już inna historia. Przeważają ciemne kolory, związane z surowym klimatem wulkanicznej strony Lanzarote.
Lanzarotte w kadrze
Bajkowa scenografia Archipelagu Wysp Kanaryjskich odzwierciedla przekaz marki - delikatny piasek rajskich plaż w opozycji do wulkanicznych krajobrazów, idealnie zobrazował wielowymiarowość piękna. Kampanię z hiszpańską Lanzarote w tle uchwyciła Antonina Dolani, współpracująca m.in. z marką Bizuu. Na swoim koncie ma także publikacje w brytyjskim i włoskim wydaniu magazynu Vogue, L'Officiel Thailand, Zwierciadle, Grazii, Cosmopolitanie czy JOY-u.
Pod okiem projektantki
Nad koncepcją i klimatem kampanii czuwała Maja Madej - projektantka związana z marką Dalia Lingerie już od kilku sezonów, dla której źródłem inspiracji są prawdziwe kobiety, świadome swojego ciała - jego atutów i mankamentów. Trendy się zmieniają, ale potrzeby kobiet są wciąż te same - chcą czuć się pięknie i swobodnie, niezależnie od rozmiaru, nastroju czy okazji.
ip
fot. Dalia