Wpisując się w aktualne trendy, marka Herbapol wprowadza jubileuszową edycję swoich produktów w prawdziwie oryginalnym wydaniu.
Produkty marki Herbapol od zawsze powstawały na bazie owoców i ziół, czerpiąc z bogactwa i różnorodności natury. Okazuje się jednak, że naturalne składniki są nie tylko zdrowe i pyszne w smaku, ale mogą się także pięknie prezentować – wyjątkowe grafiki, których stylistyka nawiązuje do natury – ziół i roślin, które są nierozłącznie związane z marką Herbapol - można już znaleźć w sklepach na opakowaniach herbatki miętowej, herbatki malinowej oraz na syropie malinowym.
Grafiki zostały stworzone z okazji 70-lecia istnienia firmy „Herbapol-Lublin” na polskim rynku. Aby zdobiły naszą kuchnię, warto już teraz zakupić produkty w ulubionym sklepie. Opakowania w stylu vintage to bowiem edycja limitowana, dostępna tylko do wyczerpania zapasów.
Stylowe etykiety to ciąg dalszy licznych działań, jakie firma „Herbapol-Lublin” zaplanowała w związku z obchodzeniem jubileuszu swojego 70-lecia. W minione wakacje, Herbapol Food Truck odwiedził siedem nadmorskich miejscowości. W specjalnie zaaranżowanej strefie można było zasmakować produktów marki oraz wziąć udział w warsztatach i animacjach zorganizowanych na tę okazję. Letni tour zakończył się dwudniowym wydarzeniem w Lublinie. Zwieńczeniem obchodów będzie uroczyste wręczenie nagród Herbapol Esencja Natury. To wyjątkowe wyróżnienie, przyznawane osobom ze świata kultury, nauki, sportu, które w swoim życiu – czy to zawodowym, czy prywatnym – inspirują i kierują się właśnie naturą.
Fot. Herbapol
Informacja prasowa