Jesienno-zimowa kolekcja CCC - „Go for more - Idę po więcej!"

„Go for more - Idę po więcej!" - kolekcja CCC na sezon jesień 2016 i zimę 2017.
Firmy z branży mody prześcigają się w tworzeniu kreatywnych strategii komunikacji medialnej. Celem tych działań jest zbliżenie się do konsumenta i pokazanie „ludzkiej twarzy” marki.

Doskonałym przykładem dobrze zaplanowanego i przeprowadzonego konceptu wizerunkowego jest case study obuwniczej firmy CCC. Nową strategię spółka zaczęła wdrażać w wiosenno-letniej kolekcji. Letnia kampania promowana była pod hasłem „Go for more. Idę po więcej”. Dotychczas marka w promocji korzystała z poparcia gwiazd i bazowała na ich wizerunku. W tym sezonie postanowili skupić się na ociepleniu wizerunku. Zaangażowali do kampanii siedem kobiet i trzech mężczyzn oraz grupę dzieci. W doskonały sposób przedstawili różnorodność oferty butów i torebek dostosowanych do odmiennych okazji.

Poprzez kampanię wyrażającą się w hasłach: „Idę zmieniać świat”, „Idę po swoje”, „Idę dalej niż inni”, „Idę po szczęście”, „Idę tańczyć” oraz finałowe „Idę po więcej” ukazali różne kobiece potrzeby. Promocja marketingowa dzięki zaangażowaniu przedstawicielek płci pięknej w różnym przedziale wiekowym i w innych sytuacjach dociera zarówno do aktywnej zawodowo, świadomej swego stylu business woman jak i do spełnionej matki, studentki czy sportsmenki. Każda kobieta ma jakieś określone cele i pragnienia. Kampania udowadnia, że dzięki temu, że czujesz się pewna siebie, chcesz czerpać z życia i idziesz po więcej, poznajesz otaczający Cię świat- „Go for more. Idę po więcej”.

Kampania kolekcji jesień-zima skupia się na relacjach międzyludzkich. W lecie nawoływali do wychodzenia w świat, zimą zachęcają do powrotu do domów, w których czekają mężczyźni, dzieci oraz rodzina. Oczywiście została zachowana formuła, w której sceny z życia bohaterek uzupełniają manifesty „Idę z Tobą”, „Idę jak burza”, „Idę za głosem serca”, „Idę do celu”, „Idę swoją drogą”, „Idę do Ciebie” i końcowe „Idę po więcej”. Zdjęcia wykonał zdolny, polski fotograf Łukasz Ziętek. Stylizacje przygotowano zgodnie z obowiązującymi trendami. Doskonale dobrano je do modeli i modelek. Wybór różnych lokalizacji, które stanowiły dopełnienie zdjęć, to klucz do sukcesu. W jesienno-zimowej kolekcji CCC nie zabraknie sztybletów na grubej, traktorowej podeszwie, eleganckich, wysokich kozaków czy botków na obcasie. Mężczyźni też znajdą coś dla siebie, między innymi mokasyny, pantofle i ocieplane buty za kostkę w jesiennych barwach. Nowa kolekcja pokazana w takiej kampanii spodoba się zarówno domowym zmarzluchom, jak i ciekawym świata podróżnikom.

Autorem koncepcji komunikacji oraz kreacji kampanii jest agencja Change. Reżyserią spotu zajął się kolektyw reżyserski – Państwo Rodzeństwo. Wykorzystany cover przeboju Nancy Sinatry „These Boots Are Made for Walking”, wykonany przez polską wokalistkę Mary Komasę, idealnie oddaje klimat kampanii. Pozostało jedynie kibicować CCC i trzymać kciuki, aby zaplanowana komunikacja okazała się sukcesem.

Dobrochna Rawicka
(dobrochna.rawicka@dlalejdis.pl)

Fot. materiały prasowe




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat