Kolaboracja Lucy Charles-Barclay x ASICS

Mistrzyni świata w Ironmanie zaprojektowała nową kolekcję
Ambasadorka ASICS, trzykrotna mistrzyni świata w triathlonie, Lucy Charles-Barclay zaprojektowała najnowszą kolekcję kapsułową marki, w której główną rolę odgrywa model biegowy SUPERBLAST 2. Design produktów odnosi się do pseudonimu brytyjskiej sportsmenki – Syrenka – który nawiązuje do jej niezwykłych umiejętności pływackich.

Lucy Charles-Barclay, zawodniczka ASICS od 2022 roku, przypisuje swój sukces sile mentalnej w duchu „Never Give Up” (z ang. „nigdy się nie poddawaj”). Utytułowana triathlonistka w swojej karierze odniosła zarówno wiele triumfów, jak i stawiała czoła niepowodzeniom. Zanim świętowała swój zdumiewający powrót i zwycięstwo na ubiegłorocznych mistrzostwach świata w Ironmanie na Hawajach, walczyła z poważną kontuzją.

Dzięki opalizującym paskom w kształcie rybiej łuski na logotypie ASICS i podeszwie środkowej na tle perłowego fioletu, zapinanym na sznurowadła z nadrukiem „Never Give Up”, odświeżone buty SUPERBLAST 2 są ukłonem zarówno w stronę pseudonimu Lucy, jak i jej odpornego ducha. Model został uzupełniony damską odzieżą od stóp do głów, zawierającą najlepsze produkty ASICS, jak spodenki METARUN, top i kamizelkę – wszystkie zaprojektowane z myślą o najwyższym komforcie i maksymalnej swobodzie ruchów.

To moja debiutancka kolekcja przygotowana przy współpracy z zespołem ASICS. Sam proces projektowania był świetną zabawą. Uwielbiam widzieć, jak dbałość o szczegóły przejawia się nawet w najmniejszych elementach projektu. Od pięknych kolorów, po kultowe wzory, czuję, że każdy element oddaje ducha syreny. Mam nadzieję, że każdy, kto ubierze odzież z tej kolekcji, poczuje się komfortowo i odczuje przypływ inspiracji, aby po prostu wyjść i pobiegać dla ciała oraz umysłu – mówi Lucy Charles-Barclay.

Lucy jest niesamowitą sportsmenką na wielu poziomach, motywuje kobiety i dziewczęta o różnych umiejętnościach do aktywności. Ta kolekcja celebruje inspirację, jaką jest Lucy i wpływ, jaki wywiera na swoją społeczność. Praca nad produktami i połączenie kunsztu ASICS z jej kreatywną ekspresją było wspaniałą podróżą dla wszystkich zaangażowanych stron – dodaje Pierre Mollar, specjalista ds. marketingu produktów w ASICS.

Produkty z kolekcji autorstwa Lucy Charles-Barclay będą dostępne w sprzedaży od 1 września br. na ASICS.pl, XYZ.

Fot. ASICS
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat