Komfort zdefiniowany na nowo

Triumph przedstawia kolekcję Body Make-Up Illusion
Triumph, marka będąca synonimem wysokiej jakości, po raz kolejny przesuwa granice innowacji. W sezonie AW 2024 z dumą przedstawia Body Make-Up Illusion - kolekcję, będącą początkiem całkowicie nowej kategorii biustonoszy, która rewolucjonizuje dotychczasowe pojęcie komfortu.

Kolekcja Body Make-Up Illusion to prawdziwy przełom w świecie bielizny. Została zaprojektowana dla kobiet szukających biustonosza, któremu mogą w pełni zaufać, ale jednocześnie - którego nie czuć na ciele. Dzięki niej już na zawsze „zapomnisz o istnieniu fiszbin”.

Wyznaczając nową erę w bieliźnie, marka stworzyła produkt tak innowacyjny, że wypełnia lukę pomiędzy biustonoszami z fiszbinami i bezfiszbinowymi. Dzięki innowacyjnej fiszbinie Comfort Wire, niezwykle miękkiej tkaninie i zaawansowanym technologicznie miseczkom, które intuicyjnie dopasowują się do indywidualnego kształtu biustu, niemożliwe stało się możliwe - tworząc wrażenie absolutnego braku biustonosza na ciele.

Patrizia Milani, Global Head of Merchandising w Triumph, mówi: „Jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem tej rewolucyjnej kolekcji. W odpowiedzi na opinie naszych klientek na temat modeli z fiszbinami i bezfiszbin, zidentyfikowaliśmy wyraźną potrzebę wprowadzenia trzeciej kategorii biustonoszy. Kolekcja Body Make-Up Illusion z komfortowymi fiszbinami wypełnia lukę między dwiema tradycyjnymi kategoriami - wsparciem biustonosza usztywnianego oraz swobodą i komfortem biustonosza bezfiszbinowego. A ponadto niezmiennie tworzy efekt uniesienia dla pełniejszego dekoltu”.

Body Make-Up Illusion to pionierska kolekcja, w której zastosowane technologie wynoszą komfort i styl do niespotykanego dotąd poziomu. Dostrzegając rozmaite i stale zmieniające się potrzeby współczesnych kobiet, Triumph poświęcił się tworzeniu intuicyjnej bielizny, która doskonale dopasowuje się do ich indywidualnych kształtów ciała. Kolekcja Body Make-Up Illusion stanowi kulminację lat badań i rozwoju, czego efektem jest linia produktów, wykorzystująca potencjał najnowszej technologii. Wszystko po to, aby zapewnić niezawodne dopasowanie, które jest całkowicie dostosowane do osobistych preferencji.

Kampania Body Make-Up Illusion pod nazwą: „Bielizna, której nie poczujesz” wystartowała 02 października. Twarzą kolekcji została Małgorzata Socha – ceniona aktorka serialowa i filmowa, influencerka, mama trójki dzieci. Znana ze swojego świetnego stylu i wdzięku, szczera, autentyczna, ciepła i rodzinna – utożsamia najważniejsze wartości marki Triumph.

„Bardzo cieszę się z nawiązania współpracy z marką Triumph i tego, że mogę być częścią tak przełomowej kampanii i ambasadorką linii, która realnie wpływa na komfort i jakość życia wielu kobiet. Bo Body Make-Up Illusion to naprawdę pionierska kolekcja. Przekonałam się o tym na własnej skórze! Można powiedzieć, że po założeniu tego biustonosza dzieje się… magia. W końcu ktoś wynalazł biustonosz idealny, który wspaniale wspiera biust, a jednocześnie jest zupełnie niewyczuwalny. I myślę, że każda kobieta, która przymierzy ten biustonosz, nie będzie chciała się z nim rozstać”. – mówi ambasadorka kolekcji Małgorzata Socha.

Fot. Triumph
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat