Koncerty Coke Studio Sessions

Coca-Cola i #BeApp wspólnie organizują koncerty największych gwiazd.
Katy Perry, Bebe Rexha, DJ Khaled, Steve Aoki to pierwsi z ponad 100 artystów, którzy wezmą udział w trwającym 60 dni streamingu koncertów na żywo.

W ten sposób, w dobie trwającej epidemii, Coca-Cola łączy fanów na całym świecie i umożliwia wspólne cieszenie się najlepszą muzyką. Udział w koncercie to nie tylko wyjątkowe doświadczenie, ale też szansa, by wesprzeć walkę z Covid-19. Widzowie będą mogli dokonać darowizny na rzecz Międzynarodowe­go Ruchu Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca, a Fundacja Coca-Cola przekaże kwotę równoważną środkom wpłaconym przez fanów, wynoszącą nawet do 3 mln dolarów.

Warszawa, 18 maja 2020 r. – Coca-Cola i #BeApp, nowa platforma streamingowa z muzyką na żywo, ogłosiły rozpoczęcie serii koncertów pod nazwą Coke Studio Sessions. Ten unikalny projekt skupia artystów reprezentujących różne gatunki i style muzyczne. Fani będą mogli brać udział w streamingu koncertów przez 60 dni.

Na żywo wystąpi ponad 100 artystów z całego świata – wśród nich znajdą się Katy Perry, Anitta, DJ Khaled, Bebe Rexha, Miguel, Cast of Hamilton i Steve Aoki. Pierwsze koncerty miały miejsce w ostatni weekend, a ich powtórki można obejrzeć na platformie #BeApp i na kanale YouTube Coca-Cola. Codziennie odbywać się będzie jedno wydarzenie muzyczne. Celem Coke Studio Sessions jest wsparcie działalności Międzynarodowe­go Ruchu Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca.

Koncerty Coke Studio Sessions stanowią oficjalny debiut #BeApp, społecznościowej platformy streamingowej z muzyką na żywo, którą założyli obecni w branży od lat Ray Smith i Ross Mason. #BeApp jest wciągającą platformą cyfrową, która pozwoli wszystkim miłośnikom muzyki cieszyć się dźwiękami na żywo w zupełnie nowy sposób. Oferuje znacznie więcej interaktywnych funkcji niż inne wirtualne platformy koncertowe:

  • Funkcja in-app sharing: udostępnianie linków w ramach aplikacji pozwala zapraszać znajomych i przyjaciół do wspólnego oglądania i słuchania;
  • Kredyty/punkty (Currency/Points): interakcje pomiędzy użytkownikami i udostępnianie aplikacji pozwala na zdobywanie w aplikacji punktów i kredytów, które można wymieniać na przykład na nagrody i aktualizacje funkcji;
  • Nagrody i aktualizacje (Prizes and Upgrades): wśród nagród znajdzie się specjalny dostęp do miejsc w pierwszym rzędzie, pozdrowienia od artystów podczas koncertu i gadżety #BeApp;
  • Miejsca w pierwszym rzędzie (Front Row Seats): miejsca w pierwszym rzędzie gwarantują bardziej zauważalną cyfrową obecność podczas transmisji na żywo – włącznie z opcją wyświetlania zdjęcia i nicku użytkownika, by były widoczne dla wszystkich widzów;
  • Darowizny (Donations): możliwość przekazania darowizny na rzecz Międzynarodowego Ruchu Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca – wsparcie w walce z epidemią COVID-19.

„Aplikację #BeApp zaprojektowaliśmy w taki sposób, aby zapewnić cyfrowe interakcje dzięki wspólnej miłości do muzyki na żywo. Ludzie potrzebują teraz takich relacji bardziej niż kiedykolwiek” – podkreślił Ray Smith, założyciel #BeApp. „Bardzo się cieszymy, że Coca-Cola jest naszym wyłącznym partnerem. Wspólnie przekazujemy słuchaczom na całym świecie dostęp do nowych, unikalnych doświadczeń dzięki #BeApp.” – dodaje.

Na początku serii, na żywo wystąpią m.in. Diplo, Kaskade czy DJ Khaled. Koncerty rozpoczynają się o godz. 1 w nocy naszego czasu. Retransmisje mają miejsce o godzinie 17 następnego dnia. Odpowiedź na pytanie, kogo jeszcze zobaczymy na koncertach, będzie można znaleźć na profilach społecznościowych Coca-Cola i #BeApp.

„Wiemy, że z powodu pandemii możemy czuć się samotni. Dlatego Coca-Cola angażuje się w podtrzymywanie ludzi na duchu i budowanie więzi w czasach, gdy jesteśmy od siebie odizolowani” – dodaje Ricardo Fort, wiceprezes ds. Global Sports & Entertainment w The Coca-Cola Company. „Przed nami 60 dni interaktywnej muzyki na żywo, którą fani mogą się cieszyć i dzielić z innymi. Mamy nadzieję, że Coke Studio Sessions zapewnią codzienną dawkę rozrywki tym wszystkim, którzy starają się przystosować do nowej normalności.”

Przez cały ten 60-dniowy cykl koncertów uczestnicy będą mogli przekazywać daro­wizny na rzecz Międzynarodowego Ruchu Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca, aby wesprzeć walkę z epidemią COVID-19.

Fundacja Coca-Cola przekazała już ponad 14 mln dolarów na rzecz lokalnych oddziałów Międzyna­ro­dowego Ruchu Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca na całym świecie. Dzięki Coke Live Sessions Fundacja przekaże kolejne środki, wpłacając kwotę równoważną darowiznom fanów, która może wynieść nawet do 3 mln dolarów.

„W imieniu Amerykańskiego Czerwonego Krzyża pragnę wyrazić wdzięczność naszym partnerom, takim jak Fundacja Coca-Cola, za wsparcie w tym trudnym i niepewnym okresie” –dziękował Koby Langley, starszy wiceprezes ds. usług międzynarodowych amerykańskiego Czerwonego Krzyża. – „Wkład Fundacji Coca-Cola wspiera wysiłki Międzynarodowego Ruchu Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca, które mają na celu spowolnienie rozprzestrzeniania się tej choroby, jak również złagodzenie cierpień, które przynosi pandemia. Jesteśmy głęboko wdzięczni za hojne wsparcie ze strony Fundacji” – dodaje.

Koncerty na żywo dostępne są w aplikacji #BeApp, którą można pobrać za darmo na urządzenia z systemem iOS lub Android. Linki do aplikacji znajdują się również na stronie marki Coca-Cola.

Fot. Coca-Cola
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat