Wszystko zaczęło się od rzemieślnika z Werony, który w 1979 roku, podczas swojej wyprawy do Ameryki Północnej zachwycił się nieokiełznaną przyrodą. Piękno kanadyjskiej natury zainspirowało go do stworzenia w rodzimych Włoszech firmy nawiązującej do obuwia komandosów, stojących na straży piękna, którego doświadczył. Amerykański akcent podkreśla również logo, przedstawiające podwójny liść klonu.
Chociaż Lumberjack stał się ikoną we Włoszech już w latach 80., za sprawą kultowego modelu „River Boot”, będącego pierwszym bestsellerem, to premierowy stacjonarny sklep powstał w Mediolanie zaledwie 13 lat temu. Niemniej – od tamtej pory ekspansja znacznie przyspieszyła. Obecnie firma w samych Włoszech posiada ponad 1500 punktów sprzedaży, a międzynarodowo dystrybuuje swoje produkty w 40 państwach, do których w październiku 2023 roku dołączyła także Polska.
Oferta marki, odpowiednia dla całej rodziny, to wysokiej jakości propozycje zarówno na co dzień, jak i dla miłośników nawet najbardziej wyczynowych sportów.
Trapery, sneakersy, sandały, czy mokasyny – kultowe modele zostały udoskonalone o autorską technologię marki. Klasyczne formy mieszają się z nieco bardziej ekscentrycznymi propozycjami, stanowiąc idealny wybór niezależnie od okazji, sezonu oraz rodzaju aktywności. Lumberjack w swoich produktach wykorzystuje technologie, które m.in. chronią przed niskimi temperaturami, czy zapamiętują kształt stopy.
Produkty dzielą się na pięć kluczowych kategorii. Każdą z nich wyróżnia indywidualny charakter:
Inspiracja naturą od momentu powstania ma odzwierciedlenie w filozofii działania marki. Zgodnie z autorską ideą UrbaNature, środowisko mody miejskiej jest blisko związane ze środowiskiem naturalnym. Dlatego każda kolekcja i każdy element ekspozycji sklepowej powstaje z szacunkiem do natury.
Teraz i my możemy bliżej poznać markę i jej filozofię, ponieważ produkty Lumberjack dostępne są już na stronie marki.
Fot. Lumberjack
Informacja prasowa