KTO STOI ZA KONCEPCJĄ PROJEKTU I JAKI JEST JEJ CEL?
W świecie gloryfikacji idealnej sylwetki, wiele kobiet gubi swoją pewność siebie i poczucie własnej wartości. A kto powiedział, że kobiece krągłości nie mogą być sexy? Ze stereotypem „perfekcyjnego” ciała walczy coraz więcej osób i organizacji. Do ich grona dołączyła marka sloggi, która z okazji swojej 40. rocznicy ruszyła z bezkompromisową kampanią broniącą naturalnego piękna.
Już dzisiaj możemy zobaczyć odważny klip Lil’ Ol’ Granny – artystki, której postać została wykreowana specjalnie na potrzeby kampanii. Raperka prezentuje nową wersję hitu z lat 90. „Baby got Back”. Oprócz wyjątkowej stylistyki utwór zaskakuje mocnym tekstem ze szczerym przesłaniem, zwracającym uwagę na problem braku samoakceptacji wśród kobiet. Remix powstały w 2019 roku jest pochwałą dla pup o wszystkich kształtach i rozmiarach. W klipie występują znane influencerki z całego świata, w tym polska blogerka Pani Ekscelencja, która śmiało prezentuje swoje ciało.
Od 40 lat sloggi zachęca swoje klientki do życia w duchu body positive, wyznając jasną zasadę: „to, jak się czujesz, jest ważniejsze od tego jak wyglądasz”. Taka wizja przyświeca marce odkąd w 1979 roku babcine sloggi „Maxi” pojawiły się na sklepowych półkach, wzbudzając sympatię kobiet na całym świecie. Dzisiaj wracamy do tego co najlepsze – marka wypuszcza zupełnie nową wersję bestsellerowego kroju Maxi: The ’79. I tak… babcine majtki znów rządzą!
Fot. sloggi®
Informacja prasowa