OTW by Vans, czyli Off the Wall by Vans, nawiązuje do idei marki i oddaje hołd skateboardingowi jako oryginalnemu przełomowi kulturowemu. Gwarantuje ulepszone wzornictwo, nowoczesne konstrukcje i jeszcze więcej wygody! OTW by Vans ma stanowić przestrzeń do poszerzania granic możliwości i doświadczeń związanych z projektowaniem produktów. Unikalne podejście Vans po raz kolejny łączy się z najbardziej wpływowymi twórcami z dziedziny skateboardingu, sztuki, designu, muzyki i rozrywki.
W debiutanckiej kampanii OTV by Vans za obiektywem stanął Jack Bridgland, a przed ambasadorzy, którzy w pełni uosabiają wizję marki: Efron Danzig, Eyedress, Hooz, Nati, Rowan Zorilla i Vegyn. Niezależnie od tego, czy chodzi o wieloaspektową sztukę, eklektyczną muzykę czy wizjonerską estetykę projektowania, ich kreatywne przedsięwzięcia kształtują narracje kulturowe. A wszystko to przez pryzmat skateboardingu.
OTW by Vans łączy skateboarding, sztukę i design proponując innowacyjne produkty, a tym samym doświadczenia, napędzając kolejny rozdział Pinnacle od Vans. Lookbook na ten sezon prezentuje szeroką gamę głównych produktów OTW, które ukażą się w 2024 roku.
"OTW by Vans to platforma dla postępu, doświadczeń i współpracy" - mówi Ian Ginoza, wiceprezes ds. kreatywnej reżyserii OTW by Vans. "Deskorolkowy sposób myślenia jest kluczowy dla Vans, a OTW wzbogaca tego ducha poprzez odrębną perspektywę, aby napędzać kulturę do przodu".
Inauguracyjnym dropem OTW by Vans jest pierwszy w swoim rodzaju model Half Cab Reissue 33 Vibram, który na nowo definiuje najbardziej kultowe buty do skateboardingu ze specjalistyczną podeszwą zewnętrzną Vibram i spodem, dostępnym w trzech zamszowo-meshowych wersjach kolorystycznych. Nowemu stylowi towarzyszy Patchwork Drill Chore Coat i Patchwork Drill Pant, który odkrywa nowe możliwości w projektowaniu odzieży Vans.
OTW by Vans będzie wkrótce dostępne w sklepach za pośrednictwem wyselekcjonowanych globalnych partnerów hurtowych. Więcej informacji można znaleźć na stronie marki.
Fot. Vans
Informacja prasowa