Najnowsza kampania Oranżady Party

LoveBrands Group zrealizuje najnowszą kampanię.
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group przygotowała nową kampanię dla Oranżady Party marki Oranżada Hellena, obejmującą nowy key visual, hasło, działania z zakresu influencer marketingu, digital oraz konkurs konsumencki. W ramach kampanii zaprojektowała również nową etykietę dla wszystkich wariantów smakowych produktu. Agencja współpracuje z marką Oranżada Hellena od blisko dwóch lat, tworząc jej komunikację 360°.

Czy naprawdę tylko duże sukcesy lub okazje, takie jak urodziny lub Nowy Rok, zasługują na świętowanie? To pytanie stało się punktem wyjścia nowej kampanii Oranżady Party, stworzonej właśnie z myślą o celebrowaniu wyjątkowych chwil. Kampania da odpowiedź na to pytanie i pokaże, że celebracja „małych chwil” i „małych osiągnięć” jest ważna i potrzebna. Okazją do świętowania mogą być na przykład pierwsze, samodzielnie przejechane na rowerze dwukołowym metry twojej pociechy czy wspólne, rodzinne wakacje. To z tego powodu nową kampanię oparto na haśle „Jest okazja? Jest Party!”.

Mimo że świat komunikacji marek jest dziś mocno ukierunkowany na dbanie o siebie – z mocnym akcentem na dobrostan psychiczny – to w naszej kulturze sukces wciąż rozumiany jest przez pryzmat posiadania. Z danych wynika jednak, że jako dorośli pozytywne wspomnienia z dzieciństwa łączymy raczej z doświadczeniami niematerialnymi, wyjątkowymi przeżyciami[1]. Dzieci często dostrzegają więcej okazji do celebrowania niż dorośli. Dlatego spojrzeliśmy na markę oczami najmłodszych i w komunikacji dodaliśmy kilka dodatkowych kontekstów (Category Entry Points), by przypomnieć rodzicom, że dla dziecka każdy mały sukces lub ważne doświadczenie to okazja do świętowania. To my decydujemy o tym, kiedy jest czas na PARTY. - Dominika Wnuczyńska, Head of Brand Strategy w LoveBrands Group.

Nie szata zdobi… - a jednak!
Marka postanowiła również odświeżyć etykietę. Zaprojektował ją zespół kreatywny LoveBrands Group.

Wymowne symbole nawiązujące do emotek i memów oraz zestaw mocnych kolorów – taka właśnie jest nowa etykieta Oranżady Party. Smak oznaczyliśmy aplą z bąblami, odnoszącą się do charakteru produktu i w kolorze kojarzonym z konkretną wersją smakową. Stylistyka przywodzi na myśl beztroskie chwile, które warto zapamiętać i celebrować na co dzień. Nowa, bardziej dynamiczna etykieta wyróżni produkt spośród innych w tej kategorii na sklepowych półkach. Sam projekt jest jednocześnie spójny i  nawiązuje do już kultowej stylistyki Oranżady Hellena poprzez charakterystyczny kapsel-logo marki. - Rafał Leski, Creative Director LoveBrands Group

Nie tylko na sklepowych półkach
Kampania ruszyła pod koniec listopada. W jej ramach zaplanowano m.in. działania z influencerami na Instagramie, które podkreślą wagę budowania wyjątkowych doświadczeń i twórczego wyrażania siebie. Na tym samym kanale komunikacyjnym zostanie przeprowadzony konkurs konsumencki. Działania uzupełnią aktywacje digital, m.in. w aplikacji zakupowej Listonic czy na stronie Brainly.

Koniec roku na horyzoncie, a my nie zwalniamy tempa, realizując kolejne działania – tym razem wielokanałową kampanię Oranżady Party, która w naturalny sposób wpisuje się w naszą dotychczasową komunikację marki Oranżada Hellena, pokazując, że warto doceniać swoje osiągnięcia – nawet te najmniejsze – i je celebrować. Jej zaplanowanie i realizację powierzyliśmy zespołowi LoveBrands Group. - Katarzyna Wojcieszyńska, Brand Manager w Colian

Ze strony LoveBrands Group za koncepcję kreatywną nowej kampanii odpowiada Rafał Leski, Creative Director. Kampanię w internecie będzie realizował zespół May Sałygi, Head of Digital, a za koordynowanie wszystkich działań odpowiadają Ewelina Pawłowska, Head of LoveBrands Relations, oraz Sabina Składanowska-Trzeciak, Senior Communications Consultant. Strategię dla najnowszej kampanii stworzyła Dominika Wnuczyńska, Head of Brand Strategy.

[1] Dane źródłowe za: https://www.trojmiasto.pl/dziecko/Jak-dorosli-wspominaja-dziecinstwo-n178683.html (dostęp:15.11.2024).

Fot. Materiały prasowe
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat