Najnowsza kampania perfum Kenzo World

Nowe perfumy Kenzo World.
Reżyserowane filmy promujące nowe zapachy znanego domu mody Kenzo za każdym razem wzbudzają ogromne poruszenie. Twórcy reklamy KENZO „World” nie zawiedli, emocje sięgają zenitu.

Kenzo należące do koncernu LVMH do swoich projektów werbowało znanych reżyserów, był to między innymi: Gregg Araki, Sean Baker, Carrie Brownstein i mistrz surrealizmu David Lynch.

Spike Jonze został zaproszony do współpracy przez Carol Lim i Humberto Leon - dyrektorów kreatywnych domu mody Kenzo. Ten amerykański reżyser, producent filmowy oraz autor teledysków może pochwalić się reklamą dla Adidasa i Gapa. W 2013 roku wyreżyserował film „Ona” i na jakiś czas zniknął. Spot perfum Kenzo „World” to jego wielki i huczny „come back”.

W reklamie wystąpiła piękna córka Andie MacDowell – dwudziestojednoletnia modelka i tancerka - Margaret Qualley.

Scenariusz reklamy perfum zazwyczaj kojarzy nam się z kobietą znajdującą się w ogrodzie pełnym kwiatów lub super bohaterką, która spryskana cudownym zapachem otrzymuje nadprzyrodzone siły.

Jonze nie myśli schematami, spot KENZO „World” uczynił niesztampowym poprzez wyraźnie zarysowaną fabułę oraz metraż – film trwa prawie 4 minuty. Carol Lim, Humberto Leon i Spike Jonze ze swoją reklamą wchodzą do wielkiego kina. Tym samym zacierają granicę między tradycyjna reklamą a hollywoodzką produkcją filmową.

Historia zaczyna się na oficjalnym przyjęciu w Dorothy Chandler Pavilion w Los Angeles. Bohaterkę, w której rolę wcieliła się Qualley, poznajemy, gdy znudzona siedzi przy jednym ze stołów. Kobieta, zdaje się być nieobecna, zniecierpliwiona wychodzi, bierze głęboki oddech i do jej nozdrzy dociera uzależniający zapach. W tle rozbrzmiewa piosenka „Mutant Brain”, skomponowana specjalnie na potrzeby reklamy przez twórców - Sama Spiegela i Ape Drums. Wraz z muzyką zaczyna się szaleńczy taniec, który uwalnia emocje bohaterki. Energetyczna i dzika choreografia przypominająca dancehall rozpoczyna nieokiełznany, wariacki pląs. Nieposkromiona i widocznie rozbudzona Qualley awanturuje się z rzeźbą, przeraża mężczyznę na śmierć i strzela kulami z ręki. Przemierza korytarze i teatralną scenę, aby w akcie ostatecznej furii dotrzeć do miejsca, z którego rozprzestrzenia się wyjątkowy i uzależniający zapach. Jego źródłem jest kwieciste oko, do którego tancerka wskakuje. Dzięki temu jej świat staje się pełny, a ona sama energetycznie spełniona. Zapach w żadnym razie nie krępuje, daje poczucie wyjątkowości i totalnego oderwania od otaczających realiów. Dlatego widz nie do końca wie, czy cała scena naprawdę się wydarzyła, czy to jedynie twór wyobraźni znużonej dziewczyny. Odtańczony przez Margaret Qualley układ choreograficzny to eksperymentalne show, zakrajające o artystyczny performans. Jego autorem jest Ryan Heffington ten sam, który stworzył układ taneczny teledysku Sia "Chandelier".

Woń perfum „World” może stać się przysłowiowym światem każdej kobiety, zamkniętym w intrygującym flakonie. Najnowszy zapach Kenzo jest owocem współpracy z wybitnym perfumiarzem Francisem Kurkdjianem.

Przyznam się szczerze, że gdy pierwszy raz oglądałam ten spot przestraszyłam się i byłam nieco zmieszana. Jednak zaintrygowana obejrzałam kampanie jeszcze parę razy i zakochałam się w niej. Autorką kostiumów jest Heidi Bivens. Sukienka, w której tańczy Margaret Qualley wygląda spektakularnie. Jest tak uszyta, że w ruchu robi niesamowite wrażenie, niestety nie pasuje do figury aktorki. Mimo tego reklama perfum Kenzo jest doskonałym przykładem, co dzieje się, gdy reżyser filmowy przelewa swój kunszt artystyczny i tworzy reklamę. Redakcja dlaLejdis.pl nie może doczekać się, aż pozna zapach tych „światowych” perfum.



Dobrochna Rawicka
(dobrochna.rawicka@dlalejdis.pl)

Fot. materiały prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat