„Nic nie czuję” – nowa kampania Triumph

Bielizna jak druga skóra.
Triumph startuje z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Nic nie czuję” (I Feel Nothing), która pokazuje świeże i zabawne spojrzenie na to, czego kobiety naprawdę oczekują od bielizny. Kampania, przygotowana przez agencję kreatywną Mother, przedstawia zaskakujący zwrot akcji: zamiast czuć coś wyjątkowego, kobiety chcą po prostu nie czuć nic podczas noszenia biustonosza.

Przez dziesięciolecia marki bieliźniane starały się mówić kobietom, jak mają się czuć w bieliźnie. Triumph, jako marka z ponad 100-letnią tradycją doskonale rozumie, że najlepsze biustonosze to te, o których kobiety nigdy nie muszą myśleć. Dlatego oferuje bieliznę tak wygodną i innowacyjną, że kobiety mogą zapomnieć, że w ogóle mają ją na sobie.

Zaskakujące hasło, „Bielizna, tak wyjątkowa, że możesz o niej zapomnieć”, doskonale oddaje zaangażowanie Triumph w łączenie stylu, wsparcia i komfortu na najwyższym poziomie. Kampania przedstawia trzy kobiety w radosnych momentach ich życia - ślub, pierwsza randka i przejażdżka rollercoasterem - z których każda zaskakująco głosi „Nic nie czuję”, podkreślając wygodę bielizny, którą mają na sobie. Te krótkie filmiki podkreślają, w jaki sposób idealnie wykonane biustonosze Triumph zapewniają taki styl, komfort i wsparcie, że kobiety mogą w pełni cieszyć się tymi wyjątkowymi chwilami bez przeszkód.

- Jesteśmy niesamowicie dumni z tej kampanii. W zabawny sposób wzmacnia ona naszą misję tworzenia jakościowej bielizny, która pozwala kobietom po prostu cieszyć się życiem. Ta kampania to dopiero początek ekscytującego nowego kierunku kreatywnego dla Triumph i już nie możemy się doczekać kolejnych odsłon. – mówi Paul Gautier, Global Head of Brands w Triumph.

Kampania jest następstwem wprowadzenia na rynek innowacyjnej kolekcji Illusion, która została zaprojektowana tak, aby dawać złudzenie, że nie ma się nic na sobie. Ten przełomowy produkt reprezentuje nowy standard komfortu i designu bielizny. Przekaz „I Feel Nothing” wybrzmi dzięki kompleksowej kampanii 360, obejmującej m.in. telewizję czy media społecznościowe.

Dzięki nowej, kreatywnej kampanii Triumph zaprasza kobiety na całym świecie do korzystania z wolności, jaką daje noszenie bielizny zaprojektowanej z myślą o maksymalnym komforcie i pewności siebie. W świecie pełnym radości i emocji, Triumph wierzy, że jeśli chodzi o biustonosze, kobiety powinny „nic nie czuć”.

Fot. Triumph
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat