Przez dziesięciolecia marki bieliźniane starały się mówić kobietom, jak mają się czuć w bieliźnie. Triumph, jako marka z ponad 100-letnią tradycją doskonale rozumie, że najlepsze biustonosze to te, o których kobiety nigdy nie muszą myśleć. Dlatego oferuje bieliznę tak wygodną i innowacyjną, że kobiety mogą zapomnieć, że w ogóle mają ją na sobie.
Zaskakujące hasło, „Bielizna, tak wyjątkowa, że możesz o niej zapomnieć”, doskonale oddaje zaangażowanie Triumph w łączenie stylu, wsparcia i komfortu na najwyższym poziomie. Kampania przedstawia trzy kobiety w radosnych momentach ich życia - ślub, pierwsza randka i przejażdżka rollercoasterem - z których każda zaskakująco głosi „Nic nie czuję”, podkreślając wygodę bielizny, którą mają na sobie. Te krótkie filmiki podkreślają, w jaki sposób idealnie wykonane biustonosze Triumph zapewniają taki styl, komfort i wsparcie, że kobiety mogą w pełni cieszyć się tymi wyjątkowymi chwilami bez przeszkód.
- Jesteśmy niesamowicie dumni z tej kampanii. W zabawny sposób wzmacnia ona naszą misję tworzenia jakościowej bielizny, która pozwala kobietom po prostu cieszyć się życiem. Ta kampania to dopiero początek ekscytującego nowego kierunku kreatywnego dla Triumph i już nie możemy się doczekać kolejnych odsłon. – mówi Paul Gautier, Global Head of Brands w Triumph.
Kampania jest następstwem wprowadzenia na rynek innowacyjnej kolekcji Illusion, która została zaprojektowana tak, aby dawać złudzenie, że nie ma się nic na sobie. Ten przełomowy produkt reprezentuje nowy standard komfortu i designu bielizny. Przekaz „I Feel Nothing” wybrzmi dzięki kompleksowej kampanii 360, obejmującej m.in. telewizję czy media społecznościowe.
Dzięki nowej, kreatywnej kampanii Triumph zaprasza kobiety na całym świecie do korzystania z wolności, jaką daje noszenie bielizny zaprojektowanej z myślą o maksymalnym komforcie i pewności siebie. W świecie pełnym radości i emocji, Triumph wierzy, że jeśli chodzi o biustonosze, kobiety powinny „nic nie czuć”.
Fot. Triumph
Informacja prasowa