Wprowadzając Caffè Crema Intense Limited Edition, marka Eduscho odpowiada na potrzeby konsumentów, którzy oczekują kawy o zdecydowanym profilu smakowym i uniwersalnym zastosowaniu. To średnio palona mieszanka o wyrazistej intensywności i zerowej kwasowości. Długo utrzymująca się crema i wyczuwalne nuty palenia sprawiają, że Caffè Crema Intense świetnie sprawdza się w klasycznej wersji espresso, jak i z dodatkiem mleka, cukru czy syropów. Dzięki uniwersalnemu charakterowi, można ją parzyć w dowolny sposób – w ekspresie ciśnieniowym, kolbowym, przelewowym, czy po zmieleniu w kawiarce, jak i metodą tradycyjną. – Nasza nowość od Eduscho to wysokiej jakości ziarna przygotowane z myślą o osobach, które oczekują intensywnego smaku, kremowej konsystencji i doskonałego pobudzenia. Miłośnicy dobrej i mocnej kawy rozsmakują się w naszej nowej mieszance robusty pochodzącej w 100% z Azji. Dzięki odpowiedniemu paleniu i doborowi ziaren uzyskaliśmy smak, który nie przytłacza, tylko zaprasza na kolejną filiżankę – mówi Izabela Brzozowska, Senior Brand Manager Coffee & RTD PL w Tchibo Warszawa.
Nie da się jej nie zauważyć
Caffè Crema Intense dostępna jest wyłącznie w formacie ziarnistym, w kilogramowych opakowaniach. To ukłon w stronę koneserów, którzy cenią sobie świeżo mieloną kawę i możliwość dostosowania grubości mielenia do preferowanej metody zaparzania. Uwagę zwraca wyjątkowa, egzotyczna szata graficzna opakowania — nowoczesna i pełna koloru, spójna z charakterem mieszanki, którą skrywa w środku, a także designem całego portfolio Eduscho.
Limitowana Caffè Crema Intense to bowiem kolejny krok w rozwoju marki Eduscho, która ponad roku temu z powodzeniem wkroczyła na polski rynek i zdobywa uznanie wśród miłośników codziennej, dobrej kawy.
Nowy wariant Caffè Crema Intense jest (lub niebawem będzie) dostępny m.in. w sklepach sieci Selgros, Carrefour, Leclerc.
Różnorodność wyboru od Eduscho
Eduscho to po prostu dobra kawa w dobrej cenie. W portfolio marki znaleźć można zarówno warianty ziarniste, jak i mielone oraz instant, a sposób ich przyrządzenia jest podany już na przodzie opakowania. Dzięki temu odnalezienie ulubionej kawy na sklepowej półce nie zabiera – tak przecież cennego – czasu.
Fot. Eduscho
Informacja prasowa