Nowa odsłona kawowej intensywności

Eduscho Caffè Crema Intense Limited Edition już w sprzedaży
Marka Eduscho rozszerza swoje portfolio o limitowaną nowość: Caffè Crema Intense Limited Edition. To propozycja dla tych, którzy cenią wyrazisty smak i aromatyczną głębię w każdej filiżance kawy. Ziarnista mieszanka, stworzona w 100% z azjatyckiej robusty, została zamknięta w przyciągającym uwagę, inspirowanym egzotyką opakowaniu. Nowy wariant jest już dostępny w wybranych sklepach oraz online – ale tylko do wyczerpania zapasów.

Wprowadzając Caffè Crema Intense Limited Edition, marka Eduscho odpowiada na potrzeby konsumentów, którzy oczekują kawy o zdecydowanym profilu smakowym i uniwersalnym zastosowaniu. To średnio palona mieszanka o wyrazistej intensywności i zerowej kwasowości. Długo utrzymująca się crema i wyczuwalne nuty palenia sprawiają, że Caffè Crema Intense świetnie sprawdza się w klasycznej wersji espresso, jak i z dodatkiem mleka, cukru czy syropów. Dzięki uniwersalnemu charakterowi, można ją parzyć w dowolny sposób – w ekspresie ciśnieniowym, kolbowym, przelewowym, czy po zmieleniu w kawiarce, jak i metodą tradycyjną. – Nasza nowość od Eduscho to wysokiej jakości ziarna przygotowane z myślą o osobach, które oczekują intensywnego smaku, kremowej konsystencji i doskonałego pobudzenia. Miłośnicy dobrej i mocnej kawy rozsmakują się w naszej nowej mieszance robusty pochodzącej w 100% z Azji. Dzięki odpowiedniemu paleniu i doborowi ziaren uzyskaliśmy smak, który nie przytłacza, tylko zaprasza na kolejną filiżankę – mówi Izabela Brzozowska, Senior Brand Manager Coffee & RTD PL w Tchibo Warszawa.

Nie da się jej nie zauważyć
Caffè Crema Intense dostępna jest wyłącznie w formacie ziarnistym, w kilogramowych opakowaniach. To ukłon w stronę koneserów, którzy cenią sobie świeżo mieloną kawę i możliwość dostosowania grubości mielenia do preferowanej metody zaparzania. Uwagę zwraca wyjątkowa, egzotyczna szata graficzna opakowania — nowoczesna i pełna koloru, spójna z charakterem mieszanki, którą skrywa w środku, a także designem całego portfolio Eduscho.

Limitowana Caffè Crema Intense to bowiem kolejny krok w rozwoju marki Eduscho, która ponad roku temu z powodzeniem wkroczyła na polski rynek i zdobywa uznanie wśród miłośników codziennej, dobrej kawy.

Nowy wariant Caffè Crema Intense jest (lub niebawem będzie) dostępny m.in. w sklepach sieci Selgros, Carrefour, Leclerc.

Różnorodność wyboru od Eduscho
Eduscho to po prostu dobra kawa w dobrej cenie. W portfolio marki znaleźć można zarówno warianty ziarniste, jak i mielone oraz instant, a sposób ich przyrządzenia jest podany już na przodzie opakowania. Dzięki temu odnalezienie ulubionej kawy na sklepowej półce nie zabiera – tak przecież cennego – czasu.

Fot. Eduscho
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama

 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat