Nowości dostępne w perfumerii Mood Scent Bar

Czym pachnieć w Walentynki? Oto kilka propozycji


ESTORAS
Młoda wiedeńska marka perfumeryjna, która powstała na kanwie bogatej historii rodzinnej. Perfumy Antal stanowią hołd dla księcia Anatala Esterházy’ego, gentlemana miłującego przygody, który w 1926 roku założył się ze swoim przyjacielem, Lászlem Almásym, o to, który z nich jako pierwszy przejedzie przez Saharę samochodem osobowym. Blisko sto lat później podróżny flakon perfum Antala Esterházy’ego został znaleziony wśród rodzinnych pamiątek przez jego wnuka, Paula-Antona. Na podstawie ostatnich kropli, które ostały się na dnie flakonu, udało się stworzyć wyjątkowy, elegancki zapach – Antal. To drzewno-żywiczne perfumy, w których rezonują przygody XX-wiecznych podróżników, a zarazem niszowa kompozycja o nowoczesnym, unisexowym charakterze.

  • ESTORAS ANTAL, eau de parfum, 1OO ml 1100 zł

RAW GOLD, eau de perfum, 50 ml
Stworzony z tęsknoty za subtelnym romantyzmem, Raw Gold to nieoszlifowany nowoczesny zapach, którego kompozycja nawiązuje do ducha lat 60. i 70. Czasów, w których cnotliwość i poczucie winy znajdowały się w równowadze, a pożądanie i miłość zawsze były stawiane na pierwszym miejscu. Raw Gold otwiera się wirującymi nutami śliwkowego likieru, kawy, dymnej wetywerii i czarnego pieprzu, zaś w jego sercu fioletowa szminka łączy się z ciepłymi akordami skóry i weluru. W końcu zapach odsłania szeroki przekrój nut balsamicznych – tonki, cywetu i paczuli – a także szafranu, który w towarzystwie egzotycznego opoponaksu i skóry przybiera subtelną miodową ekspresję.

THOMAS DE MONACO RAW GOLD, eau de perfum, 50 ml
Grand Beau to harmonijne połączenie najwyższej jakości naturalnych absolutów. Zapach otwiera się wyrazistą śródziemnomorską sosną i owocami jałowca, które przywodzą na myśl wytrawny charakter ginu, a także zielonymi nutami arcydzięgla. Z kolei w jego sercu nuty tuberozy łączą się ziemnymi i drzewnymi molekułami, chłodną wetywerią oraz olibanum, by na końcu wybrzmieć piżmem i ambrą. Grand Beau to wyrafinowane perfumy, w których
urzeczywistnia się tajemniczy charakter morza.

SUSANNE KAUFMANN
W ofercie Mood Scent Baru pojawiła się jedna z najbardziej luksusowych marek kosmetycznych, która znana jest z holistycznego podejścia do pielęgnacji. Dla Susanne Kaufmann siła natury stanowi podstawę filozofii piękna, zdrowia i wellbeingu. Marka łączy wyjątkowe właściwości alpejskiej flory, lokalnie pozyskiwanej z regionu Bregenzerwald w Austrii, z nauką, aby opracowywać najwyższej jakości produkty. Naturalne formuły są tworzone przy użyciu wyłącznie najlepszych składników botanicznych, starannie wybranych pod kątem ich skuteczności dla pielęgnacji skóry, a także zrównoważonych metod produkcji.

BIENAIMÉ 1935
Francuska marka założona w 1935 roku przez Roberta Bienaimégo, przestała istnieć w latach 60., by powrócić do życia w 2021. Produkty Bienaimé cechuje piękna estetyka art deco, w dużej mierze wierna pierwotnym projektom z lat 30. Zapachy tej marki – La Vie En Fleurs, Jours Heureux i Vermeil – są skomponowane wokół kobiecych, pudrowo-kwiecistych nut, zaskakują elegancją i stanowią hołd dla francuskiej tradycji perfumiarskiej. Oprócz perfum Bienaimé produkuje także kosmetyki i akcesoria do domu. W ofercie Mood Scent Baru można znaleźć między innymi pachnące mydła, świece i bawełniane kosmetyczki. Wszystkie produkty Bienaimé są zapakowane w piękne opakowania, bez użycia plastiku. Markę cechują proekologiczne wartości: pusty flakon po perfumach można uzupełnić dzięki refillowi.

Fot. Mood Scent Bar
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat