ESTORAS
Młoda wiedeńska marka perfumeryjna, która powstała na kanwie bogatej historii rodzinnej. Perfumy Antal stanowią hołd dla księcia Anatala Esterházy’ego, gentlemana miłującego przygody, który w 1926 roku założył się ze swoim przyjacielem, Lászlem Almásym, o to, który z nich jako pierwszy przejedzie przez Saharę samochodem osobowym. Blisko sto lat później podróżny flakon perfum Antala Esterházy’ego został znaleziony wśród rodzinnych pamiątek przez jego wnuka, Paula-Antona. Na podstawie ostatnich kropli, które ostały się na dnie flakonu, udało się stworzyć wyjątkowy, elegancki zapach – Antal. To drzewno-żywiczne perfumy, w których rezonują przygody XX-wiecznych podróżników, a zarazem niszowa kompozycja o nowoczesnym, unisexowym charakterze.
RAW GOLD, eau de perfum, 50 ml
Stworzony z tęsknoty za subtelnym romantyzmem, Raw Gold to nieoszlifowany nowoczesny zapach, którego kompozycja nawiązuje do ducha lat 60. i 70. Czasów, w których cnotliwość i poczucie winy znajdowały się w równowadze, a pożądanie i miłość zawsze były stawiane na pierwszym miejscu. Raw Gold otwiera się wirującymi nutami śliwkowego likieru, kawy, dymnej wetywerii i czarnego pieprzu, zaś w jego sercu fioletowa szminka łączy się z ciepłymi akordami skóry i weluru. W końcu zapach odsłania szeroki przekrój nut balsamicznych – tonki, cywetu i paczuli – a także szafranu, który w towarzystwie egzotycznego opoponaksu i skóry przybiera subtelną miodową ekspresję.
THOMAS DE MONACO RAW GOLD, eau de perfum, 50 ml
Grand Beau to harmonijne połączenie najwyższej jakości naturalnych absolutów. Zapach otwiera się wyrazistą śródziemnomorską sosną i owocami jałowca, które przywodzą na myśl wytrawny charakter ginu, a także zielonymi nutami arcydzięgla. Z kolei w jego sercu nuty tuberozy łączą się ziemnymi i drzewnymi molekułami, chłodną wetywerią oraz olibanum, by na końcu wybrzmieć piżmem i ambrą. Grand Beau to wyrafinowane perfumy, w których
urzeczywistnia się tajemniczy charakter morza.
SUSANNE KAUFMANN
W ofercie Mood Scent Baru pojawiła się jedna z najbardziej luksusowych marek kosmetycznych, która znana jest z holistycznego podejścia do pielęgnacji. Dla Susanne Kaufmann siła natury stanowi podstawę filozofii piękna, zdrowia i wellbeingu. Marka łączy wyjątkowe właściwości alpejskiej flory, lokalnie pozyskiwanej z regionu Bregenzerwald w Austrii, z nauką, aby opracowywać najwyższej jakości produkty. Naturalne formuły są tworzone przy użyciu wyłącznie najlepszych składników botanicznych, starannie wybranych pod kątem ich skuteczności dla pielęgnacji skóry, a także zrównoważonych metod produkcji.
BIENAIMÉ 1935
Francuska marka założona w 1935 roku przez Roberta Bienaimégo, przestała istnieć w latach 60., by powrócić do życia w 2021. Produkty Bienaimé cechuje piękna estetyka art deco, w dużej mierze wierna pierwotnym projektom z lat 30. Zapachy tej marki – La Vie En Fleurs, Jours Heureux i Vermeil – są skomponowane wokół kobiecych, pudrowo-kwiecistych nut, zaskakują elegancją i stanowią hołd dla francuskiej tradycji perfumiarskiej. Oprócz perfum Bienaimé produkuje także kosmetyki i akcesoria do domu. W ofercie Mood Scent Baru można znaleźć między innymi pachnące mydła, świece i bawełniane kosmetyczki. Wszystkie produkty Bienaimé są zapakowane w piękne opakowania, bez użycia plastiku. Markę cechują proekologiczne wartości: pusty flakon po perfumach można uzupełnić dzięki refillowi.
Fot. Mood Scent Bar
Informacja prasowa