Historia Tchibo Exclusive na polskim rynku sięga lat 90. Od tego czasu marka ta towarzyszy Polakom i jest nagradzana w konkursach branżowych i konsumenckich. Przyszedł czas na nadanie jej opakowaniom nowoczesnego akcentu – Marka Exclusive przez wiele lat się nie zmieniała, dlatego ta metamorfoza jest dla nas szczególnie istotna. Projekt nowej oprawy graficznej to wynik wieloetapowej, kilkumiesięcznej pracy międzynarodowego zespołu. Jednym z etapów były badania konsumenckie, które potwierdziły, że Tchibo Exclusive w odświeżonej formie w percepcji odbiorców oddaje współczesny charakter marki – mówi Patrycja Wojtczyk, Brand Manager w Tchibo Warszawa. – Nowy design zdobył uznanie nie tylko dotychczasowych miłośników Tchibo, ale i okazał się zachęcający dla nowych kawoszy. Teraz produkty z portfolio marki jeszcze mocniej wyróżniają się na kawowej półce, wykorzystując charakterystyczne dla całego Tchibo elementy wizualne – dodaje.
Tradycyjna jakość w nowoczesnym wydaniu
Co się zmieniło? Tchibo Exclusive w nowym wydaniu zachwyca eleganckim, matowym wykończeniem. Z przodu opakowania pojawiło się minimalistyczne ziarno, zaś z tyłu dyskretny logotyp Tchibo, którego kawowa tradycja sięga 1949 roku. Dodatkowo, na froncie wyeksponowano informacje mówiące o profilu smakowym danego wariantu, podkreślono również widoczność symbolu intensywności mieszanki.
Za projekt odpowiada niemieckie Studio Grau, a zmiany zostaną wprowadzone na wszystkich rynkach, na których dostępny jest produkt.
Nowe opakowania Tchibo Exclusive już zaczęły pojawiać się na sklepowych półkach. Będą one sukcesywnie zastępować kawy z poprzednią szatą graficzną, które będą dostępne w sprzedaży do czasy wyprzedania się asortymentu,
Fot. Tchibo
Informacja prasowa