Odkryj swoją prawdziwą naturę

Nowa kampania reklamowa Rodowita z Roztocza.
1 czerwca marka naturalnej wody mineralnej Rodowita z Roztocza otworzyła sezon nową kampanią marketingową: „Rodowita. Odkryj swoją prawdziwą naturę.” Nowa komunikacja ilustruje wielowymiarowość natury ludzkiej i inspiruje do życia w zgodzie ze sobą, ze swoim naturalnym rytmem.

Rodowita rozumie współczesne wyzwania i pragnienia konsumentów. Marka podkreśla, że wzorzec piękna nie jest jeden, a naturalność i życie w zgodzie ze swoim światem wewnętrznym jest cenniejsze niż podążanie za wykreowanymi ideałami. Wymaga to wiele determinacji, ale też wewnętrznej siły. Łyk Rodowitej z głębokiego roztoczańskiego źródła, pozwala uzupełnić poziom naturalnej siły, poczuć orzeźwienie i działać dalej.

W nowym spocie przedstawiamy historie różnych kobiet, w różnym wieku, a każda z nich prowadzi życie o zupełnie innej dynamice. Bohaterki wyróżniają się cechami, które charakteryzują także wilczyce – są mądre, odważne, ale także rodzinne i opiekuńcze. Wilcza metafora oraz i inspiracja dziką naturą jest kontynuacją komunikacji Rodowitej, przy jednoczesnym jej odświeżeniu. Intrygująca scena otwarcia z kobietą odważnie ścinającą włosy oraz emocjonalny charakter fabuły ma na celu przyciągnąć uwagę nowych konsumentów, a także odświeżyć świadomość marki wśród obecnych miłośników Rodowitej –  Anna Klavina, Kierownik Marketingu.

Nowa komunikacja w naturalny sposób ma także zachęcić konsumentów do zaproszenia natury do ich życia, za pomocą wody mineralnej Rodowitej, dostępnej w wariantach: niegazowanym, delikatnie gazowanym oraz gazowanym, jak również w wielu formatach: 1,5L, 1L, 0,6 L oraz 1L i 0,6L z korkiem sportowym.

W ramach nowej kampanii powstał także dedykowany spot do kultowej promocji konsumenckiej „WILCZKI RODOWITA”, w której za zakup wody Rodowita, konsumenci otrzymują za darmo maskotki wilczków. . W ramach tegorocznej akcji „WILCZKI” Rodowita przeznacza część dochodu z akcji Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę na rzecz działań niosących pomoc dzieciom.

Koncepcję kreatywną oraz opracowanie spotów reklamowych przygotowała agencja Havas Engage. Spot w reżyserii Marysi Makowskiej został zrealizowany przez dom produkcyjny Dynamo, wraz ze studiem postprodukcyjnym  Delapost. W ramach kampanii powstały spoty 30. i 15. sekundowe, 8. sekundowy bilbord sponsorski  oraz materiały promocyjne digital. Za zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Starcom.

Spoty będą emitowane w Telewizji oraz Internecie.

Fot. Materiały prasowe
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat