W ofercie Clean Eating znalazły się ekologiczne orzechy laskowe, włoskie, migdały oraz orzechy nerkowca. Rozszerzenie oferty o te produkty to przede wszystkim chęć odpowiedzi na zapotrzebowanie konsumentów na półprodukty do pieczenia ciast, czy przygotowywania zdrowych i pełnowartościowych posiłków.
- Decyzja o wprowadzeniu na rynek nowych produktów naszej marki to nie tylko efekt obserwacji preferencji zakupowych naszych klientów, ale również bacznego analizowania trendów globalnych. Widzimy co się dzieje w Szwecji i państwach skandynawskich i chcemy, żeby nasi polscy klienci również mieli dostęp do zdrowych i ekologicznych produktów, szczególnie teraz, gdy troska o zdrowie zajmuje tak ważne miejsce w hierarchii potrzeb każdego z nas - tłumaczy Ewelina Polańczyk, odpowiedzialna za rozwój i portfolio produktowe marki Clean Eating.
Z myślą o wszystkich, którzy w czasie pandemii zdecydowali zmienić sposób odżywiania i większy nacisk położyli na aktywność fizyczną, w rozszerzonym portfolio produktów Clean Eating znalazły się m.in. makarony: marchewkowy, szpinakowy i noodle. Niskokaloryczny makaron Konjac to produkt bardzo popularny m.in. w krajach azjatyckich. Nie zawiera cukru, tłuszczy, skrobi, białka, jest za to bogaty w rozpuszczalny w wodzie błonnik. Doskonale sprawdza się w przypadku diet odchudzających jako alternatywa dla tradycyjnego makaronu. Jest również odpowiedni dla diabetyków, uczulonych na soję, wegetarian, vegan, jak też osób z nietolerancją pszenicy lub na diecie bezglutenowej.
Ważnym punktem rozszerzonej oferty Clean Eating jest seria bezcukrowych dżemów: z czarnej porzeczki, truskawkowego, jagodowego i malinowego. Uzupełnieniem oferty eko-produktów oferowanych przez firmę są dwa rodzaje kombuchy: ogórek i kolendra oraz acerola i imbir. Lekko gazowana, ekologiczna kombucha to napój ze sfermentowanej organicznej herbaty, wytwarzany całkowicie bez dodatków, zawierający żywe kultury bakterii, probiotyki i enzymy. Kombucha to prastary środek leczniczy – naturalny napój probiotyczny na bazie fermentowanej herbaty z tzw. “japońskim grzybem herbacianym”. Polecany w codziennej diecie jako źródło kwasów organicznych.
- Wszystkie produkty dostępne w naszej ofercie powstają z myślą o klientach, którzy żyją zdrowo lub zamierzają podjąć wyzwanie takiego kształtowania swojej diety i nawyków żywieniowych, żeby troszczyć się o swoje zdrowie. Dlatego też na początku 2021 r. wprowadziliśmy produkty, które z sukcesem są stałym elementem oferty dla klientów w Skandynawii - wyjaśnia Katrin Zytomierska, założycielka i dyrektorka zarządzająca Clean Eating, popularna szwedzka prezenterka telewizyjna.
Fot. Clean Eating
Informacja prasowa