Polska firma chce namieszać na rynku produktów do wybielania zębów

Kolejna marka własna w portfolio eCommerce Factory.
Spółka eCommerce Factory, rzuciła wyzwanie największym internetowym marketplace’om i nieustannie rośnie. Firma, która przed rokiem zapowiadała intensywną rozbudowę swojego portfolio marek, właśnie uruchomiła nową linię produktów do wybielania zębów w domu - LuxWhite. Dzieje się to zaledwie w kilka miesięcy po przejęciu marki Gepetto.

Z raportu Consumer Panel Services GFK wynika, że prawie jedna trzecia konsumentów planowała w ciągu pół roku zwiększenie zakupu produktów marek własnych. Jako powód podawano konkurencyjne ceny przy jednoczesnym utrzymaniu jakości produktów. eCommerce Factory widząc potencjał w prywatnych markach, od ponad 13 lat nieustannie rozwija się w tym segmencie. Dzięki temu produkty marek własnych są najczęściej wybieranymi wśród ich klientów. eCommerce Factory od wielu lat prowadzi sprzedaż online m.in. soczewek kontaktowych i okularów korekcyjnych oraz przeciwsłonecznych w sklepach bezokularow i wokularach. Od ponad roku działa również w branży higieny jamy ustnej prowadząc sklep dentilove.

Wybielanie zębów musi być bezpieczne. Unikatowa formuła polskiej marki
Najnowsza marka własna w portfolio spółki, czyli LuxWhite, to produkty do wybielania zębów w domu, bazujące na innowacyjnej i bezpiecznej formule PaP.  Z badań fokusowych, jakie na zlecenie eCommerce Factory przeprowadziła agencja badawcza 4P, wynika bowiem, że Polki i Polacy mają ostrożne nastawienie do wybielania zębów. Dostrzegają korzyści tego typu zabiegów i ponad połowa tych, którzy kiedykolwiek poprawiali wygląd zębów w ten sposób, robiła to w domu. Takie osoby szukają jednocześnie delikatnych i bezpiecznych metod, nie chcą ingerować w szkliwo i unikają choćby najmniejszego bólu.

– Postawiliśmy na producenta ze Szwecji oraz innowacyjną i bezpieczną formułę, która nie uszkadza szkliwa. Nasze produkty wybielające zęby, w odróżnieniu od większości dostępnych na rynku, nie bazują na agresywnym nadtlenku wodoru, który może uszkadzać szkliwo i powodować nadwrażliwość zębów – mówi Wojciech Kyciak, prezes i założyciel spółki eCommerce Factory.

LuxWhite to kolejna już w 2024 roku marka własna, która wzbogaciła portfolio spółki eCommerce Factory. Wiosną tego roku firma do swojego portfolio dodała brand Gepetto, który popularność zyskał na sprzedaży drewnianych okularów. Produkty te dołączyły do regularnej sprzedaży w sklepie wOkularach.pl, obok innych marek własnych – Senja i SIYU. Przejęcie Gepetto było modelowym przykładem działania spółki. eCommerce Factory, chce bowiem - w ramach jednej firmy i zoptymalizowanych procesów marketingowych, logistycznych, synergii kosztowych – z pojedynczych projektów osiągać więcej niż gdyby realizowane były one przez osobne przedsięwzięcia. Udaje się to dzięki stworzeniu tzw. huba, który ma pomóc na coraz bardziej konkurencyjnym rynku handlu internetowego mniejszym graczom. Szczególnie tym, którzy mają ambicję stawić czoła europejskim i światowym gigantom.

Marka własna? Nie boją się tego nawet giganci
Jak podkreśla Wojciech Kyciak, marki własne to klucz do budowania maksymalnej niezależności w prowadzeniu biznesu i pewność, co do jakości oferowanych produktów. Marki własne tworzą wszystkie duże podmioty handlowe, więc to najlepszy dowód na to, że są one skutecznym kierunkiem na drodze do dywersyfikacji ryzyka i rozwoju.

– Obecnie każda firma, nawet ta największa, szuka optymalizacji na wielu polach, by wyciągać jak największe zyski ze sprzedaży. Marki własne, to idealne produkty do tego, by zwiększać marżę. Oczywiście ważne, by produkty jakościowo nie odstawały od brandowych odpowiedników – jeśli ten warunek będzie zachowany - klienci będą otwarci na zakup tego typu produktów – dodaje Kyciak.

Dlatego wszystkie produkty marki, z którymi można zapoznać się na LuxWhite.pl, powstały zgodnie z dyrektywą unijną i regulacjami dotyczącymi produktów do wybielania zębów, działają na bazie formuły PAP. Kwas ftalimidoperoksikapronowy (PAP) to syntetyczny organiczny kwas nadtlenowy, który wybiela zęby. Działa na bazie oksydacyjnej, utleniając przebarwione cząsteczki na szkliwie zębów, rozjaśniając je, bez skutków ubocznych.

Z badania opublikowanego w ScienceDirect przez zespół chińskich naukowców z Nanchang University, wynika, że żele kompozytowe z 12% PAP mają takie samo działanie wybielające zęby, jak żele z 8% nadtlenkiem wodoru (HP). Natomiast PAP jest znacznie bezpieczniejszy i bardziej niezawodny niż HP. Co więcej, nadtlenki wodoru to substancje, których użycie jest bardzo mocno regulowane, a w niektórych krajach, jak np. w Japonii istnieje zakaz ich stosowania w przemyśle kosmetycznym. Produktów na bazie PAP takie ograniczenia nie obowiązują.

– Nasze przedsięwzięcia plasują się na styku branży fashion i medycyny. Źle dobrane okulary mogą szybko pogorszyć nasz wzrok. Złej jakości produkt do higieny jamy ustnej może doprowadzić do gehenny na fotelu dentystycznym. Dlatego sprzedając takie towary, musimy zapewnić klientom doświadczenia lepsze, niż gdyby kupowali produkt stacjonarnie w drogerii. Muszą mieć pewność, że dostają produkt bezpieczny i jakościowy – mówi Wojciech Kyciak z eCommerce Factory.

Fot. Materiały prasowe
Informacja prasowa




Społeczność

Newsletter

Reklama



 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat