Kolekcja zawiera monochromatyczną wersję modelu Authentic w czerni i bieli, z logo Smiley Civilist na obu butach. Drugi model to reinterpretacja ikonicznego wzoru checkerboard, w podstawowych kolorach czerwieni, żółci i niebieskiego, oddająca hołd klasycznej kombinacji kolorów Bauhausu.
Kampania, sfotografowana przez Andrew White'a, przenosi cię do świata, w którym produkt, design, przestrzeń i rzeczywistość łączą się w jedno. Dzięki specjalnie zbudowanemu pokojowi o wymiarach 3 x 3 m – nawiązującemu do dziedzictwa Checkerboard Vans – kampania stanowi prawdziwą inkarnację połączenia minimalizmu z elementami zabawy.
Vans x Civilist Authentic będą dostępne wyłącznie w Civilist, zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i online na www.civilistberlin.com, od 15 grudnia, z okazji 15-lecia Civilist, które przypada na 12 grudnia.
Fot. Vans
Informacja prasowa